buggy VD

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vlavlip83, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    Hoi

Heeft iemand ervaring met deze buggy??
    is wel erg mooie prijs voor de hoeveel heid dat wij hem willen gebruiken..

Buggy V&D

gr Marije

2. Bastet

Bastet Niet meer actief

Ik heb hem.
    Ik gebruik hem maar sporadisch omdat ik iets te lang ben voor deze buggy, ik ben 1.73mtr.
    Ik moet iets teveel gebogen lopen om lekker vooruit te kunnen, op lange stukken.
    Als je minder lang bent dan ik is het een fijn ding.
    Kindje zit er goed in, kan heel simpel en snel versteld worden, en in en uitvouwen is ook heel makkelijk.
    Mijn zoontje heeft er nu 1x ingezeten en vond het geweldig! (ik heb ook een wandelwagen, maar dat is zo een loeigroot ding, dan kunnen de boodschappen niet meer in de achterbak)

3. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Wij hebben hem ook. Ik weet niet hoe oud jouw kindje is, maar ik vind de buggy niet geschikt voor kinderen onder 1 jaar.

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Met 1.73 al te lang voor deze buggy? Wat moet ik dan met m'n 1.82 :( of de gemiddelde man die ook langer is dan 1.73m.
    Gek hoor, ik ga hier maar extra goed op letten (ben ook op zoek naar een buggy)

5. Bastet

Bastet Niet meer actief

Ja, je moet echt goed kijken naar de hoogte van het ding als hij uitgeklapt is.
    Ik dacht het goed uitgerekend te hebben, maar kom eigenlijk net 3cm te kort aan de buggy om echt lekker te kunnen lopen.
    Het is een combinatie van lopen met rechte rug, armen niet te ver naar voren gebogen en de afstand van je stappen.

6. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Inderdaad goed letten op de hoogte van de buggy. Wij hebben eerst een buggy bij het kruidvat gekocht. Gelukkig ging deze kapot door fabricage fout en kregen we ons geld terug, want zowel ik als mijn man kregen rugpijn door het lopen achter de buggy. We zijn toen naar Prenatal geweest en hebben een andere ( helaas wel veel duurderde) buggy gekocht waarvan de handvatten hoger zaten waardoor we nu rechtop kunnen lopen. En ik ben 1.75 m lang.

Deel Deze Pagina