Mijn zoontje sukkelt met zijn ontlasting, mede als bijwerking van de medicatie tegen reflux. Nu laxeren we chronisch met forlax en dat gaat goed. Ook gebruiken we nog volledig omneo comfort voeding. Vanwege de hoge kosten van deze voeding, hebben we geprobeerd om weer terug te gaan naar een mengeling van kruidvat standaard en omneo maar hier werd ons mannetje weer vreselijk onrustig van. Daarom nu weer volledig over op omneo. Toch wil ik over een tijdje weer proberen of alternatieve (en vooral goedkopere) voeding lukt. Hebben jullie ervaringen hiermee en bruikbare tips? Alvast bedankt?
Ik heb hier 8 maanden op de Friso Comfort gezeten. Ja, het is duurder maar ik ben pas over gaan stappen toen ik merkte dat ze dunner drinken (thee, water, e.d.) kon drinken. Toen besefte ik ook pas dat het maagklepje wat meer aan kon en dus beter ontwikkeld was. Ik zou nu zo vroeg nog niet overstappen als het zo onrustig is. Kruidvat heeft ook een comfort voeding. Groen pak dacht ik. Scheelt toch weer zo'n 4 euro