Ik werd net wakker en zag dat hij waarschijnlijk gewonnen heeft.. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet denken. Ik probeer altijd optimistisch te blijven, maar dit....
Ja ik sta ook vol verbazing te kijken. Vind het vreselijk. Dat mensen op zo'n man stemmen. Hoe hij met vrouwen omgaat...niet alleen met vrouwen maar ook met de rest van de wereld. Echt ik snap er helemaal niets van.
Ik hou mn hart vast. Ik kan me er gewoon geen voorstelling van maken dat hij de machtigste man van de wereld gaat worden. Maar het is nog niet helemaal voorbij. Het kan nog als Clinton 3 swingstates wint.
Ik moet er eigenlijk hard om lachen. Wat een goede weerspiegeling van het Amerikaanse volk 😂 En trouwens, ik vind Hillary net zo eng.
Bewijst maar weer hoe ontzettend dom het gros van de Amerikanen is. Een zwarte dag in de geschiedenis van de mensheid. Ben oprecht bang voor wat deze mafkees allemaal teweeg gaat brengen in de wereld.
Ja dat is waar. Maar als het 1 van de twee moet worden kies ik liever voor hilary. Vind het sowieso vreemd dat je zonder veel politieke ervaring president kan worden.
Ja hillary is ook niet een topkandidaat. Maar dan alsnog; 10x liever hillary dan dat vieze mannetje Trump.
Ach die man wordt aan alle kanten tegen gewerkt dan joh. En binnen het jaar zal hij neergeschoten of zo worden.
Eens... Maar persoonlijk vond ik Clinton de beste keuze uit deze twee slechte keuzes. Wat een dieptepunt dat deze twee mensen op dit moment de beste keuze zijn om Amerika te leiden
Ik dacht dat er meer vrouwen op de wereld waren...ik snap niet dat je als vrouw zijnde op trump kan stemmen!
Hou mijn hart vast. Maar zou dat ook doen als Clinton gekozen zou worden. Maar hij is wel echt eng😲