Ik wil graag een nieuwe thermometer gaan gebruiken omdat ik mijn oude niet meer vertrouw.. Duurt soms heel lang voordattie piept en 2x direct na elkaar meten levert vaak een verschil van 0,2 tot 0,3.. Heb nu een nieuwe gekocht, maar wanneer kan ik die het beste gaan gebruiken? Ook wil ik graag rectaal gaan meten ipv onder mijn tong (oude heeft een flexible tip waarbij dat dus makkelijk onder de tong gaat) Dus eigenlijk mijn hele temp-methode omgooien.. Kan ik dat gewoon al morgen doen, of bijv bij de volgende cyclus
Het beste is om te switchen bij het begin van de nieuwe cyclus... Dit omdat je een heel verschil krijgt... Ik ben er midden in geswitcht... Klopte toch al niks meer van... Maar is ook goed te zien...
Ja dan ga ik denk ik maar wachten op mn volgende cyclus, niet dat het veel zou uitmaken, temp is hier ook een rommeltje, maar voor de goeie orde dan maar
Haha mijne was ook een rommeltje en ik heb toen besloten om met beide te tempen zodat ik het verschil zag....
Dat wat Suusjelove zegt is ook wel een goed idee! Gewoon beide gaan gebruiken om het verschil te zien maar echt bijhouden gewoon met die wat je nu doet en ook op dezelfde manier, helemaal overstappen op de nieuwe methode indd bij een nieuwe cyclus.