Sybje in de Medische Malle Molen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mvj, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Syb, ik ben nog steeds voor je aan het duimen hoor!
    Ik hou je in de gaten want ik wil je snel niet meer zien in dit onderdeel van het forum!
    Lieve groetjes!

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ....

hier nog geen bloed maar nog steeds wel het vermoeden dat ik ongi ga worden....
    had vrijdag heel even zo'n buikpijn bbrrr echt misschien maar 20 sec maar wel echt ongi kramp was het ......
    verder niet echt symptonen ....gevoelige (.)(.), beetje duizelig en vanmorgen misselijk na de koffie heb alleen niet overgegeven ....

L.sybje

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

ooo syb wat spannend! misschien anders nog een keer een testje wagen? Dan weet je wel weer meer waar je aan toe bent! Je kunt te vroeg getest hebben en die buikpijn kan ook van een zwangerschap zijn natuurlijk!

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : ik weet het nog niet ik wacht het nog even af , misschien dat ik van de week wel weer een keertje een test doe

L>sybje

5. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    Hi Sybje,

heb je na vrijdag niet meer getest?

oeee dan zou ik morgen toch weer testen.

sterkte met wachten en hopelijk wordt je snel nog misselijker ;)

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland

ik durf niet meer te testen ...ben nu nog banger dat hij negatief zou zijn .....(niet dat ik er vanuit ga dat ik zanger ben maar lees net bij eerste symptonen veel punten die ik wel herken maar ben bang dat het tussen mijn oren zit ...)
    dubbel verhaal dus ......bbbbrrrrrr wou dat ik gewoon iemand tegen kwam die tegen mij zou zeggen : je bent zwanger ! haha maar dat kan niet

L.sybje

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

oo meid wat een stress allemaal he! Ik weet precies hoe je je voelt..... testen is echt vreselijk als je al zovaak negatief hebt getest....

Maar het kan nog beide kanten opgaan.... je kunt te vroeg getest hebben of je word alsnog ongi (had je zelf vast niet bedacht he? hahahaha) Ik bedoel, ik ben al 3 keer later dan 14 dagen na mijn ei ongi geworden.... een keer 16, 17 en 18 dagen.... Ik test dus ook niet meer eerder na 18 dagen NA mijn ei.....

Ik duim voor je meid! maar misschien is vandaag testen toch wel het beste, dan weet je waar je aan toe bent en zit je niet zo in onzekerheid!

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : ik ga vandaag nog niet testen misschien van de week een keer woensdag of zo als ik het lef kan vinden tenzij de duivels er al zijn ....

L.sybje

9. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Jeetje, dat je nog zo lang kunt wachten! Ik had al lang nog een keer getest, ik hoop zo dat je gewoon te vroeg getest hebt en dat je wel zwanger bent!

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @stienke : ik heb afgelopen vrijdag getest en toen was de test negatief ......kreeg toen ook heel sterk het vermoeden dat ik ongi zou worden .....maar de duivels zijn er nog niet ...denk nog steeds dat de duivels komen maar aan de adere kant heb ik ook wel wat symptonen ......nou ja nog effe wachten

L.sybje

11. wolly

wolly Niet meer actief

Hey Sybje

Gaat het nog? Spannend hoor!

Ik duim nog steeds ;)

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    gaat nog steeds goed hier ......nog geen bloed of zo ....
    wel een beetje een rare buik maar dat heb ik nu al langer dan een week , het lijkt wel of dat mijn broeken te klein zijn zo opgezet is mijn buik nou ....
    nou ja ik blijf toch nog een klein beetje pestimistisch ......zal wel van de ongi zijn ....

L.sybje

13. wolly

wolly Niet meer actief

Echt spannend nu!

Klinkt als zwanger, nu de test nog.

14. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Oee syb, spannen hoor allemaal! Het klinkt allemaal erg hoopvol! Ik hoop het zo voor je, het zou je zo gegund zijn!

Liefs,
    Wup

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    dag 29 alweer .....maar heb nu wel weer heel sterk het vermoeden dat ik ongi ga worden ...maar goed mag dat eigenlijk niet zeggen van hubbie want dan word ik het zeker ...net of hij dat voelt :rolleyes:

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Syb, ongi gevoel hoort ook bij prille zwangerschappen he? Ik zou echt een keer testen nog!

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : als ik vandaag niet ongi word ga ik morgen testen ....maar heb nog steeds het gevoel dat ik ongi word ...hoop dat het er bij hoort maar vermoedt van niet

L>sybje

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    zoals ik al eerder zei ....GAME OVER !

ik zie bloederige afscheiding zal gelijk het zh bellen .....

19. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    jeetje Sybje. super balen! wat een rot begin van de week!

sterkte en veel succes met de volgende stappen

charlie

20. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    He, dat is balen zeg! Sterkte!

Deel Deze Pagina