NEE HE! Bah, wat een vervelend nieuws... hoop dat je snel de moed kunt oppakken voor de volgende ronde! Ik denk aan je meis!
hey meiden nou heb wel kunnen genieten van een wijntje .... maar aan de andere kant kon ik mijn kleine neefje niet verdagen , vooral niet toen hubbie er mee rond liep deed erg veel pijn , maar goed daar kan het kleine ventje ook niks aan doen.... morgen moet ik weer terug bellen naar de fert verpleegkundige en hoor ik wat ik moet doen ..... L.sybje
jazeker wolly het is niet meer te stoppen .....ben alleen sinds kort allergisch voor inlegkruisjes , maandverband en niet katoenen ondergoed wordt dus stapelgek van de huidirritaties ......bbbrrrrr hoop dat het snel op houdt .....als het over is gaan we zondag lekker naar de sauna L.sybje
Ik hoop voor je dat het snel over is en dat je snel naar de volgende ronde kunt gaan. Ik heb dat juist met tampons de hele binnenkant is dan geiriteerd, je gaat dan kapot van de jeuk. Heel veel plezier morgen in de sauna geniet er lekker van. Liefs wolly
syb meis, hoe is het met je? Ik denk aan je! (misschien schrale troost, maar je 2e fase na je ei was nu wel mooi lang genoeg... voor een evt. innesteling erg fijn dus!)
hey meiden ben geloof ik al weer wat bijgetrokken ...hubbie had het er moeilijker mee ...maar goed daar moet hij zich ook even over heen zetten ...... ik ga deze ronde weer clomid 100 mg slikken .....hoop dat het nog een keer aanslaat....... woensdag ga ik beginnen .... woensdag ochtend gelijk even een foto laten maken van mijn knie ...komt nu mooi uit .... had vanmorgen een gesprek met de arbocoach en die vroeg waarom de mmm nog niet tijdelijk stopgezet is ivm knieklachten ttssss daar hoef ik niks op te zeggen denk he ? L.sybje
Hey Syb, Hoe is het met je? Weer aan de clomid begonnen? Moet je dan straks ook weer voor echos? Hoe is het met je knie? Is er nog wat uit de foto gekomen? Liefs, Wup
hey wup ja zit weer aan de clomid .......volgende week heb ik weer echo's ik heb wel een foto laten maken maar krijg volgende week pas de uitslag ....ben erg benieuwd hoop wel dat er daadwerkelijk iets te vinden is want anders ben ik nog verder van huis ..... L.sybje
heel veel succes weer deze ronde Syb! Ik hou je weer in de gaten en ga weer kei en keihard voor je duimen meid! Hoop op een mooi kerstkado voor jullie! Hoop ook de de foto van je knie straks goed is...
Hallo Sybje, Jammer joh... echt frustrerend he hoe je lichaam je steeds weer voor de gek kan houden Nou ik hoop echt dat het maar snel raak mag zijn, Succes! liefs, Doortje
Hi Sybje, heb je deze week al FM gehad? misschien een leuk sinterklaaskadootje? succes! groetjes, charlie
nou meiden ik heb gisteren weer een inwendige echo gehad ...er waren meerdere eitjes te zien maar de grootste was 11mm ..... vorige ronde was op cyclusdag 10 mijn ei 22 mm en nu op dag 9 :11 mm..snappen jullie het nog ? ik weet bij de vorige mislukte rondes waren mijn eitjes ook zo klein ..... maar aan de andere kant waren er nu meerdere eitjes te zien ...dus ze willen me zeker nog een keer terug zien .... as maandag heb ik weer een echo .... en ik heb de fert voorgelegd dat manlief zijn zwemmers mij zo irriteren van binnen .... ze branden verschrikkelijk .........ze wist niet goed wat dit is en op mijn aandringen stemde ze er mee in om maandag een samenlevingstest te doen .... L.sybje
ooooww ja ik heb trouwens ook nog de optie met de fert arts besproken om even een pauze te nemen ivm met knie ........maar dat wil ze niet ...ik heb in januarie een mri scan ....en rond dat tijdstip heb ik mijn ei ongeveer .... ze zou ook even uitzoeken of het schadelijk is een mri als je zwanger bent .... mijn orthopeed zei namelijk van niet en de ass die de afspraken maakt wel ......dus zit nu in twijfel..... L.sybje
Vreemd dat ze allebei iets anders zeggen sybje. Dat maakt je natuurlijk wel aan het twijfelen! Ik hoop dat je maandag een goede echo krijgt. Liefs, Josien
Hey Syb, Hmm...nog niet duidelijk of er een goed eitje groeit deze maand...vervelend zeg! Maar als je maandag weer voor een echo gaat, kan het dan niet al te laat zijn? Succes met de samenlevingstest maandag! Ik hoop dat alles goed is verder! Ik had alleen altijd begrepen dat de uitkomst van een samenlevingstest niet zoveel zegt? Liefs, Wup
@wup de uitslag van een samenlevingstest is wel heel belangrijk ....ze kunnen namelijk zien of manlief zijn zaad mijn slijm overleeft , het kan namelijk ook zo zijn dat mijn slijm zijn zaad doodt.