Ik ben vandaag weer naar het zh geweest voor de samenlevingstest en de fm ..... de samenlevingstest was goed ze zag nog wat zaadcellen leven..... dus ze overleven mijn slijm..... alleen het pakken van het slijm deed zeer zeg ...ik dacht echt dat ik er in bleef....ze zetten een klem op of in mijn baarmoedermond om slijm te kunnen pakken en dat lukte maar niet want ieder keer als zij die klem er op zette schoot ik tegen het plafond dus zo werkte we elkaar heel fijn tegen ..maar goed al met al is het gelukt en heeft ze nog een klein beetje slijm kunnen pakken ..... vorige week bij de fm was er rechts 1 ei te zien van 11mm ......vandaag zat er rechts 1 ei van 12 mm en 1 van 10 mm en links zat 1 ei van 18 mm ...die waarschijnlijk net gesprongen was ..maar dat weten we niet zeker ....donderdag wil ze me even terug zien voor een fm ...... ben dus benieuwd .... Ik heb alvast een recept mee gekregen voor clomid 100 mg ......mocht het deze maand niet raak zijn (wat wellicht ook niet is) dan mag ik met de kerst zelf met de clomid beginnen en doen we 1 maand zonder echos ..... L.sybje
Wat een spanning zeg! Maar wat een goed teken dat je man's zaad jouw slijm overleefd! Gefeliciteerd daarmee. (ja dat vind ik een felicitatie waard)
Hey Sybje Goed nieuws toch dat de zwemmertjes in jouw slijm het overleeft hebben. Hopelijk gaat het deze ronde wel lukken, miss klopt de pendel van jou nu wel Ik duim voor je meid. Liefs wolly
Goed om te lezen dat de sam.test goed was. Maar dus wel pijnlijk? Ai ik heb er morgen een...ie er erg tegenop! Hoe gaat ie verders?
oooh sorry hoor nikkie wil je niet bang maken ...maar het klemmetje op de bm zetten deed toch wel zeer maar dat zal bij iedereen weer anders zijn ......ik houd niet zo van dat gefrummel daar beneden dus dan doet het al gauw zeer succes in ieder geval ! laat je even weten hoe het was ?
Ha Sybje, ik had geen klem op mijn BMM. Het voelde bij mij hetzelfde als een uitstrijkje. Ze ging met de eendenbek naar binnen en nam met een soort zuigertje wat slijm weg. Helaas was er geen levend zaadje te zien! Vrijdag heb ik een nieuwe samenlevingstest. Maar ik verwacht er niet teveel van. Mijn zuurgraad is te hoog of juist te laag begrep ik van Joyce. Het is te zuur zodat de zaadjes niet overleven...... Misschien dat ik moet beginnen met spoelingen.....
he jeetje zeg wat een tegenvaller .... hoeveel uur was het geleden dat jullie geklust hebben dan ? bij ons was het 19 uur geleden ..fijn dat het geen pijn deed ! L.sybje
Hey Syb, Super dat de samenlevingstest goed was! Dat scheelt toch al weer! Nu hopen dat er daadwerkelijk een eitje gesprongen is! Wanneer is nu je NOD? Liefs, Wup
Bij ons was het ongeveer 10 uur vantevoren. Ik vroeg vandaag nog aan de FA hoeveel uur er maximaal tussen mag zitten. Dit was 12 uur.... Liefs Nikkie
@nikkie : 12 maar ? oepsi ...nou ben blij dat ze nog wat gevonden hebben dan ....we hebben erg vroeg geklust en ik had s'middags pas mijn samenlevingstest ....... hoop voor jullie dat de volgende samenlevingstest beter is ! @wup weet nog niet wanneer mijn nod is ...er zitten nl nog 2 eitjes vandaag weer even kijken wat die doen ! L.sybje
hye meiden .... eeh er zijn dus 2 eitjes gesprongen ...tegelijk ...(ze springen altijd tegelijk) .....en we hebben elke dag geklust tot nu toe ......ben dus erg benieuwd ...... ze dacht dat er misschien 3 waren gesprongen omdat er maandag 3 te zien waren .....de derde was toen wel heel klein en nu is tie weg..... nou ja ben reuze benieuwd ! ik heb nu een recept mee gekregen voor de volgende ronde ...de volgende ronde doen we zonder echo's en dat vind ik verschrikkelijk ! wil gewoon een echo ...... L.sybje
Jeetje Sybje, wat spannend! misschien wel drie eitjes! krijg je nog iets voor na de eisprong? om te zorgen dat luteale fase lang genoeg is? groetjes, charlie