hier nog steeds geen bloed ..... weet ook echt niet wat ik er van denken moet ....ik voel nu echt helemaal niks ......alleen heel soms een flauw krampje onder in mijn buik......probeer mijn verstand op nul te zetten.....maar dat lukt nog niet echt
ooh ja heb wel alvast de clomid gehaald ...mocht ik toch ongi worden .......dan kan ik weer beginnen....
ik voel ook nog steeds niets syb, alleen heel iets mijn buik en af en toe een steekje in mijn borsten... that's it! (en een humeur om te schieten, erg gezellig ) Hoop dat het juist een goed teken is bij ons, hoewel je zo jezelf alleen maar gek maakt. 2e kerstdag zul je het weten meid! Hoop dat het jullie mooiste kerst ooit wordt! (en verstandig van de clomid, kun je gewoon verder, idd handig zo met al die komende feestdagen...)
Heey Sybje, ik hoop zo voor je dat je zwanger bent meid! Nog 1 dagje en dat weet je het! Vind het zo spannend voor je! Fijne feestdagen , dat ze mooi rose mogen kleuren! Liefs Nikkie
he balen wup ...((((knuf)))) ..... dankje wel nikkie ....ik ga morgen alleen nog niet testen want mijn ouders slapen hier .....en wil het graag s'ochtends doen .....hoop dat als het nodig is ik kan het lef kan vinden om te testen..... jij hebt ook spannende dagen nikkie ! L.sybje
Spannend syb! Jammer dat je morgen niet kan testen...misschien toch ff stiekum? Ik duim voor jullie allemaal meiden! Liefs, Wup
ja dat zou wel kunnen maar ik heb er ook niet zo veel haast mee.......als het zo is vind ik het moeilijk om miijn mond te houden.....dus test dan liever donderdag als het nog nodig is ...
donderdag testen Sybje? Ik ben zoooo benieuwd! Wel meteen laten weten he?! Vrijdag moet ik ongesteld worden, maar het wordt deze ronde niks ik voel het gewoon....helaas. Succes meid!
Sybje, heel veel succes met testen morgen dan! ik wens je veel streepjes toe! hier helaas slecht nieuws! op naar nieuwe kansen in het nieuwe jaar! charlie
helaas geen streepjes voor mij dit jaar ....... ik wist het wel......nou zijn mijn ouders hier ook nog en daar baal ik nog meer van ...zou het liefst even een potje gaan janken nou ...maar goed het zit er niet in .... weet nog goed dat ik vorig jaar dacht dat 2007 ons jaar zou worden maar nee dus .....durf nu dus ook echt niet te denken dat 2008 ons jaar word ...zolang ik nog clomid slik in ieder geval niet weet zeker dat het daar niet mee gaat werken..... maar goed eerst maar eens afvallen en dan mag ik misschien in februari of maart gaan spuiten ......... @charlie : bbalen zeg meis ((((knuf)))) L.sybje
Lieve meiden. Ik heb effe niets laten horen, omdat ik zo fulltime op dit forum zat te lezen, dat ik er een beetje gek van werd! Voor mij ook geen streepjes dit jaar, hopelijk wordt 2008 wel ons jaar! Wel mag ik deze wek aan de Clomid, nou eens hopen dat ik een ei krijg! Meiden, allemaal vol goed moed door naar 2008! Hopelijk zeggen we volgend jaar om deze tijd, we zijn zwanger/bevallen! Knuf!
nou wat ontzettend jammer Sybje! en vervelend dat je je dan niet lekker kan laten gaan! ik herken het wel. we kregen het nieuws over lage HCG waarde net toen we bij mijn schoonfamilie binnenkwamen. hoop dat ik snel medicijnen krijg voorde 2e fase. misschien blijft het dan wel goed gaan met zwanger worden. nu met zo'n dood iets in mijn buik is ook erg naar. ondanks dat ik nu ook erg verdrietig ben. hoop ik over een paar dagen toch weerdat ik geloof in mooier nieuws in het volgende jaar! nu lukt dat even niet. hele dikke knuffel van mij! wanneer ga je terug naar het ziekenhuis?
ik hoef niet terug .....moet in de maand januari zelf clomid slikken ..heb dan ook geen echo's of zo...helemaal niks........als ik eind januari weer ongi ben moet ik bellen.....en dan sta ik er op dat ze me geen clomid meer geven........