Sybje in de Medische Malle Molen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mvj, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooow hihi verkeerd gelezen :oops:
    ik heb gebeld ik moet om 12.00 de gyn terug bellen

    L.sybje
     
  2. Denise85

    Denise85 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    geef niet hoop dat je wat kan doen deze ronde en dat je niet weer zo lang hoeft te wachten. laat ff weten wat de gyn zei...
     
  3. Shaartje

    Shaartje Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Bellen hoor Sybje.
    Weet zeker dat ie je clomid gaat geven.
    Kan je gewoon mee beginnen en een vakantiebaby maken!
     
  4. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    haha ik hoop het zo !

    zit al weer een stuk lekkerder in mijn velletje mede dor jullie lieve reacties en duivels natuurlijk ben nog nooit zo blij geweest !

    L.sybje
     
  5. Shaartje

    Shaartje Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Waar je al niet blij mee kan zijn.....nooit gedacht he met je menstruatie nog eens een gat in de lucht te springen.
    Ga ervoor!
     
  6. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    haha nee zeg vroeger vond ik het afschuwelijk!

    nog 20 minn en dan mag ik de gyn weeer bellen !

    L.sybje
     
  7. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Jah, het is 12.00 geweest! En en? Hoop goed nieuws!
     
  8. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    beetje jammer het was ook te mooi om waar te zijn ......

    ik moet gewoon as maandag bloed laten prikken en mag na mijn vakantie pas terug komen om de uitslagen te bespreken .......en dan kijken we wel verder zei de gyn......

    pfff ik zit toch stiekum te denken om een dozijn ovu testen mee te nemen op vakantie niet dat ik nu opeens wel verwacht een ei te krijgen maar dadelijk mis ik gewoon een kans .........
    jeetje had toch wel een beetje verwacht dat de gyn wat zou voorschrijven ...... :cry: :cry:

    L.sybje
     
  9. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Kun je dat niet afdwingen, nu een afspraak?
    Is wel lekker zo voor jou om zolang in de zenuwen te zitten..
    Echt vervelend, maar hij kan er ook nog weinig van zeggen zonder uitslagen van testen e.d.

    Hou de moed erin meid!
     
  10. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik zit er aan te denken om wat later op vakanite te gaan ipv vrijdag smaandags en dan maandag de echo zogezegd .....

    L.sybje
     
  11. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    de laatste optie valt helaas ook af .....
    tenzij we de hele vakantie afblazen ik kan niet zeggen dat we ipv vrijdag maandags op vakantie gaan omdat wanneer de gyn clomid opstart hij om de paar dagen een binnenwaarste echo wil doen om te zien wat er gebeurt ?
    ik wist dit ook niet dus ....

    nou heb ik voor de eerste maandag na de vakantie een afspraak staan en bespreken we de bloeduitslagen ....en gaan we verder ik denk alleen wel dat we dan weer op de duivels moeten wachten ...
    misschien dat de gyn dan zo aardig is om weer wat te geven want om nou weer 90 dagen te moeten wachten ....ppfff


    volgens mij kan ik maar beter sybje in de mmm openen hihi

    L.sybje
     
  12. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou meiden ik ben vandaag bloed wezen prikken en maandag 20 augustus staat de volgende afspraak bij de gyn gepland , ik hoop dat ik niet weer zo lang hoef te wachten op de volgende mesntruatie .....
    misschien word mijn cyclus ook wel regelmatiger van de orgametril ?

    ik kijk uit naar de afspraak bij de gyn 20 aug en ik houd jullie op de hoogte !

    L.sybje
     
  13. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Met dank aan de moderator heb ik mijn topic wat een tegenvaller veranderd in bovenstaande topic !
    Het leek me wel handig om het zo te doen zodat ik niet iedere keer een nieuwe topic hoef te openen !


    Ons verhaal begint in sept/okt 2006 toen ben ik gestopt met de pil omdat wij een kinderwens hebben !
    Vanaf het moment dat ik gestopt ben is mijn cyclus steeds langer geworden , het begon bij een cyclus van 43 dagen en nu zit ik mbv orgametril op een cyclus van 90 dagen .
    In jan/febr ben ik naar de ha gegaan en zij verwees mij direct door naar de gyn omdat het volgens de ha geen zin had om zelf door te gaan met zo'n cuclus .
    9 mei hadden we de eerste afspraak bij de gyn.
    Ik heb de gyn toen gelijk uitgelegd dat ik in januarie een positiefe test in handen heb gehad maar dat ik na een paar dagen toen "ongi" ben geworden .... volgens de gyn is dit een vroege mk geweest , zelf heb ik hier nog mijn twijfels over want na een mk zijn vrouwen toch wat vruchtbaarder .....en bij mij is er geen ei te bespeuren .
    De gyn heeft toen gelijk hubbie zijn zwemmers nagekeken maar die waren supergoed dus daar lag het niet aan .
    Bij mij is er toen bloed geprikt voor chlamydia maar dat had ik niet .....
    Op het moment dat we bij de gyn waren was ik al aan het lijnen ivm overgewicht en op advies van de gyn ben ik door gegaan met lijnen .
    volgens de gyn zou mijn onregelmatige cyclus komen door mijn overgewicht .
    Maar 10 kg minder kwam mijn cyclus niet op gang .
    De 1 na laatste afspraak bij de gyn hadden we afgesproken de eerst volgende ongi 3e dag bloed prikken en de 10e dag een echo ....maar helaas er kwamen geen duivels .
    Wat opvallend is tijdens de bezoeken aan de gyn is dat er bij iedere binnenwaartste echo geen eitje of iets van slijm te zien is , ik ben gewoon leeg van binnen en volgens de gyn heb ik totaal geen eisprong.
    Zo rond cyclusdag 80 was ik het zat en heb ik weer een afspraak gemaakt bij de gyn , deze heeft toen 5 dagen orgametril opgestart en daar zou ik volgens de gyn de 2e dag na het stoppen ongi van worden ....
    Dit gebeurde niet dus heb ik opnieuw contact opgenomen met de gyn .
    De gyn had toen zoiets van als je niet ongi word van de orgametril dan word je het nooit meer ..... :cry: slik.
    Maar die nacht werd ik (godzijdank) toch nog ongi.
    In eerste instantie zou ik deze cyclus al beginnen met medicatie om een eisprong op te wekken maar helaas kan dit niet door gaan ivm onze vakantie .
    Wij hebben er samen dan ook voor gekozen om de zomervakantie gewoon door te laten gaan en na de vakantie gaan we weer vrolijk verder .
    De enige reden voor mijn uitblijvende eisprong is volgens de gyn mijn eetstoornis .
    Ik heb in mijn pubertijd een eetstoornis gehad wat begonnen is met ondergewicht en geeindigd is met boulimia .
    Rond mijn 18e heb ik dit afgsloten omdat ik toen "genezen" ( ander woord weet ik niet ) was .
    Hierbij mijn verhaal .

    L.sybje
     
  14. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Sybje, wat een verhaal zeg. Maar god zij dank ben je wel ongi geworden! Geniet van je vakantie en daarna wens ik je ontzettend veel succes met het zwanger worden.
     
  15. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Hey Sybje,

    Nog enkele dagen en dan vertrek je op vakantie... heel veel plezier en wie weet kom je nog zwanger terug :D
     
  16. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    haha ik hoop het meiden !

    we gaan ontzettend ons best doen , gewoon om de dag klussen als de duivels weg zijn !

    L.sybje
     
  17. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou meiden over een uurtje vertrekken wij ...
    we gaan lekker 2 weken op vakantie naar oostenrijk !

    we gaan ons best doen voor een vakantie beebje ....
    is onmogelijk zonder ei ;) ....... maar goed positief blijven he ?

    20 aug staat de nieuwe afspraak met de gyn ik krijg dan de uitslag van het bloed prikken en spreken we een verder beleid af !


    Tot over 2 weken !

    L.sybje
     
  18. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik ben vandaag naar de gyn geweest voor de uitslag van het bloedpikken op cd 3 .
    De bloeduitslagen waren volgens de gyn goed .

    Hij heeft wederom medicatie opgestart om ongi te worden , dit keer duphaston .
    De duphaston slik ik 10 dagen en dan zou ik een ontrekkingsbloeding moeten krijgen.
    De 3e dag van de "ongi" begin ik met clomid 50 mg dit slik ik 5 dagen lang en dan moet ik dag 10 of 11 van de cyclus een echo laten maken en praten we verder over hoe nu en wat .

    Heeft iemand ervaring met duphaston ?

    L.sybje
     
  19. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    niemand ? :(

    of is het een beetje saai verhaal ? ;)
     
  20. Denise85

    Denise85 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    nee gene ervaring met duphaston wel met provera dat moest ik ook 10 dagen slikken en precies een week na het laatste tabletje werd ik elke keer ongi...
     

Deel Deze Pagina