hallokes, de echo was goed, we hebben een kloppend hartje gezien en zelfs gehoord. Het had al een sterk ritme zei de gyn. 20 Maart moeten we weer. tot later en sybje hoe is het met u?
dankje wel poohbear ...vond het zo moeilijk om het te vertellen ...weet dat velen het heel erg moeilijk hebben ...feitelijk ben ik er nog wel makkelijk voor weg gekomen ....
meid, alsof jij het allemaal zo makkelijk hebt gehad! Nee hoor, dit nieuws geeft de rest van ons ook weer hoop, toch?Enne, als we alleen maar elkaar slecht nieuws gunnen, kunnen we beter stoppen met dit forum! Ga jij nu maar lekker genieten!
Hier nog een keer een SUPER welgemeende felicitatie! Je hebt het verdiend hoor meid! Wat zal jouw vakantie naar Aruba geweldig worden zeg!
Sybje , waaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwww een dikke proficiat he en geniet er maar lekker van Heb gelijk gekregen he
SYB, WAT LEES IK NOU? JOEHOEEEEEEEEE! DIT IS ECHT SUPER NIEUWS! TIS JE ZO GEGUND MEIS! DE TRANEN SPRINGEN IN MIJN OGEN! GA ER HEERLIJK MET JE MANNETJE VAN GENIETEN MEIS! HELE DIKKE KUS MAKKIE
Sybje ben helemaal blij voor jullie, ga er lekker van genieten en lekker zwanger naar aruba! gefeliciteerd!
@Sybje Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.We hebben elkaar gesproken in Leek toen we daar waren met de forumleden uit het noorden.Harstikke mooi en geniet er lekker van en ook veel plezier op Aruba.