Hey Sybje, wat geweldig nieuws! Ik zag je opeens bij de november mama's verschijnen! Gefeliciteerd en geniet er maar van! We zullen elkaar de volgende maanden vast nog vaak spreken
Ik heb weer wat gemist hier GEFELICITEERDDDDDDDDD met je zwangerschap \/ Nu ga je toch nog zwanger op vakantie. Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je over 8 maandjes een wondertje vast mag houden. Liefs wolly
dankje wel meiden voor jullielieve reacties ...vind het zo moeilijk omdat ik weet hoe veel van jullie het nog zo moeilijk hebben .....
We gaan jou snel volgen naar het mooie topic, "ik ben zwanger" Ga er lekker van genieten meid je hebt het verdiend
nee helaas nog niet ...ben heel onzeker en doodsbang dat het misgaat ....hoorde net van een dinnetje dat het hartje gestopt is met kloppen en dat het niet meer groeit ....nu zit ik in de zenuwen ...puur omdat ik er bij stil sta dat het ook mis kan gaan ....... het is gewoon zo raar in de mmm dacht ik altijd als ik maar eenmaal zwanger ben dan komt het goed........en nu ik eenmaal zwanger ben hebben al zorgen zich omgezet in andere zorgen .......
Ik kom weer even achter de schermen weg. Voor de 2e keer in korte tijd. Van harte GEFELICITEERD IK BEN ZO BLIJ VOOR JE Wat moet jij zweven Geniet ervan Groetjes Scat
dankje wel scat ! ik zweef wel maar kan er nog niet echt van genieten ...ben zo bang dat het mis gaat ....
sybje, hier ook schrik hoor, we gaan eerst onze 12 weken proberen te halen. M'n misselijkheid schilt van dag tot dag.probeer veel tussendoor te eten dat je een volle maag blijft houden.
Hier nog even een felicitatie meid en kop op positief blijven denken! Heel veel liefs en geniet er lekker van, Zora
ja het nog steeds goed ....zo nu en dan flink onzeker .....zolang ik een beetje afleiding heb komt het goed volgens mij ........25 maart de 1e echo .....duurt niet meer zo gek lang gelukkig ...zal denk ik dan pas een beetje kunnen genieten
Hier nog een onzekere kip hoor... het lijkt ook zo onwerkelijk he Maar goed, we moeten er wel van uit gaan dat het goed komt he! Positief blijven!