Sybje in de Medische Malle Molen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mvj, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolly

    wolly Niet meer actief

    Hey Sybje wat een prachtige echo zeg en het hartje klopt las ik in je onderschrift :) echt geweldig.

    Geniet ervan meid.

    Liefs wolly :)
     
  2. patje20

    patje20 Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Emmeloord
    hey syb, nu kan je echt gaan genieten he? wanneer krijg je nu weer een echo dan?
     
  3. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja meiden zit sinds gisteren pas op een roze wolk .....duurde even maar dan heb je ook wat ....
    ik weet niet precies wanneer ik mijn volgende echo heb .....denk sowieso met 12 weken ...maar misschien volgende week al , dan heb ik de zwangerschapsintake in het zh , wegen, meten , bloeddruk meten bloedonderzoek die uitslagen gaan dan naar de gyn en hand van de uitslagen word overlegd of ik bij hem blijf of naar de vk mag ,........ben benieuwd !
     
  4. meisje0123

    meisje0123 Fanatiek lid

    24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Sybje, goed nieuws meid!
    Geniet ervan!
     
  5. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.453
    1.634
    113
    Brabant
    wrs heb je dan ook nog een echo. Ik had 2 echo's bij de gyn, verder geen controles. Maar ze wilde gewoon 2 goede echo's hebben voor ze me doorstuurde!
    En nu gewoon naar de vlos:)
    Ik hoop dat jij ook gewoon naar de vlos mag, natuurlijk omdat dat betekent dat t goed met jou en beebje gaat, maar ook omdat dat zo anders is! (ik ben vandaag voor het eerst geweest en t was gewoon gezellig keuvelen, heel anders dan bij de gyn!)
    enjoy your pink cloud!
    Liefss, Taliaa
     
  6. wolly

    wolly Niet meer actief

    Hey Sybje.

    Ik zag net een berichtje van jou dat je jarig was geweest....

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je een leuke dag hebt gehad :)

    Liefs wolly :)
     
  7. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hihi dankje wel wolly !
     
  8. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oke ...ik ben denk ik zo ver dat hier een slotje op mag ...ben de spannende 3 maanden voorbij en nu voelt het goed om dit topic te sluiten ....(met moeite )
    misschien dat ik bij (ooit) beebje nummer 2 weer dit topic laat openen......

    voor alle meiden die zich nog in de mmm bevinden : veel sterkte , denk aan jullie !

    ik heb hier onwijs veel steun gehad van veel meiden : nogmaals bedankt!

    liefs sybje
     
  9. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Lieve Sybje,
    Op jouw verzoek doe ik hem dicht...ik weet nog heel goed hoe het voor mijzelf was om afstand te nemen van je veilige thuishaven...de MMM.
    Hoe gek het ook klinkt...het is wel vertrouwd.
    Nu ga je de wereld in met een bolle buik en straks een prachtig kindje!
    Geniet van je zwangerschap, het is echt voorbij voor je er erg in hebt.
    Liefs Elmo
     

Deel Deze Pagina