Sybje in de Medische Malle Molen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mvj, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oooh ja ik vergeet helemaal mijn eigen topic haha

    ik heb 1 mooi eitje van 16,5 mm , ik heb gelijk geinformeerd waarom de vorige eisprong niet goed is gegaan .
    mijn luteale fase is te kort kortom ik heb luteale insufficentie .
    we wachten deze ronde af mocht dit weer fout gaan dan gaat de gyn kijken of we iets aan de hormonen kunnen gaan doen bijv gaan spuiten , volgens de gyn zijn we door deze de korte luteale fase wat verder van huis .
    we wachten het rustig af !

    met mijn knie is het wat minder ondertussen ben weer naar de ha geweest .
    loop ondertussen met krukken en moet as donderdag naar het ziekenhuis in rotterdam .

    L.sybje
     
  2. wolly

    wolly Niet meer actief

    Je eigen toppic vergeten hahahaa


    Hé supper zeg van je mooie ei, hopen dan maar dat het deze ronde wel raak is dan hoef je niet meer verder met de hormoontjes.
    Maar wat een woord zeg insufficentie pfff.

    Wat balen zeg, krukken? vreselijk zeg maar ja je moet wel vooruit kunnen komen toch.

    Sterkte.

    Liefs wolly :)
     
  3. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja het beestje moet toch een naam hebben .

    jij ook succes !

    L.sybje
     
  4. wolly

    wolly Niet meer actief

    Ja dat is waar hahaa

    Dankje.

    Liefs wolly :)
     
  5. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    he sybje,

    had je ook al een pb gestuurd, maar ook nog maar even hier. Echt super van je eitje! Nu maar hopen dat je nu wel een goede eisprong krijgt meid! Fijn weekend ennuhh doe je best ;)
     
  6. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    jij ook klusse !

    veel plezier ;)

    L.sybje
     
  7. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    he meid, hoe is het gegaan met je FM? Of moet je nog gaan? Ben benieuwd!

    xx
     
  8. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey makkie

    mijn eitje is weg , hij is al gesprongen !

    het holletje waar hij in zat was wel nog opgeblazen dus volgens de gyn is hij gesprongen .
    ik heb gister en eergister een ovu test gedaan en die waren negatief dus tussen gistermiddag 15.00 en nu is tie gesprongen .....
    heb netjes geklust het weekend dus misschien .......

    moet as vrijdag en volgende week maandag gaan bloed prikken .
    ik moet nu 2 keer omdat de vorige keer was het progestron te laag en mijn lueale fase was te kort .
    maar goed nu was mijn ei ook groter als de vorige keer !
    ik zie dat ik niet van bloed pikken hield toen zei ze ja als het goed is hoef je niet meer te gaan bloed prikken .... :confused:

    nou zit ik dus gezellie samen met jou op het wachtbankje ........pppffff
    vorige keer werd ik dag 28 ongi ... dus het duurt nog minstens 14 dagen voor dat ik kan bloed prikken .......

    L.sybje
     
  9. wolly

    wolly Niet meer actief

    Hey sybje

    Ik lees net dat je eitje al gesprongen is.

    Hoop dat het deze keer gelukt is, aangezien je zegt dat je goed geklust hebt.

    We beginnen met duimen draaien :)

    Liefs wolly :)
     
  10. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    dankje wel lot23 de fert arts had ook zeer goede hoop moet ik zeggen , ik was er een beetje van overdonderd .

    L.sybje
     
  11. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    he sybje!

    wat goed nieuws zeg! nou, aan het klussen kan het dus niet liggen, dus nu is het (rustig) afwachten. We kletsen elkaar wel door de tijd heen! Duimen draaien hoor!

    xx
     
  12. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb vandaag effe een gigantische k*t dag .....

    alles zit tegen , zelfs de kleine dingen vallen tegen....
    ik kan het even ook allemaal even niet uit leggen maar voel me echt niet fijn........
    zoals ik gisteren al in een ander topic beschreven had , ik moest naar het zh en om een lag verhaal kort te maken .... ik kwam in een siuatie terecht waarin ik verplicht werd mijn schoonmoeder te vertellen dat we in de mmm , hubbie had al gezegd van vertel jij het maar want ik kan het niet.....pppfff het is zijn moeder
    maar goed ik voel me er nog rot onder ......het zit me niet lekker
    mijn scoonzus ging het ook zo en daar reageerden mijn schoonouders ook al niet , ze vragen helemaal niks het lijkt wel of dat ze het niet boeien maar goed diezelfde schoonzus zei vanmorgen ik zei toch al dat het tegen zou vallen..........
    ppfff en dat viel ook fout ......het lijtk wel of dat niemand ons gunt om zwanger te worden ...

    L.sybje
     
  13. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    hee meid! Snap dat je er even doorheen zit! Hoop dat je je snel weer beter voelt.... en probeer niet te veel van je schoonouders aan te trekken (weet het, makkelijker gezegd dan gedaan) maar je hebt al genoeg aan je hoofd en stress is nu echt niet goed! Het is jullie leven, als jullie maar gelukkig zijn en door deze tijd heen komen, dan zou ik zeggen F*CK ALL!

    Sterkte meid, en probeer aan jezelf te denken hoor!
     
  14. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    dankje wel makkie !

    misschien dat ik toch nog maar een keer met ze om de tafel ga of zo .......zit niet lekker ....

    maar ik ga nu eerst lekker taarten bakken/maken !

    L.sybje
     
  15. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    MMMM lekker, mag ik ook een stukje? Fijn weekend!
     
  16. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja hoor de monchou is over een uur klaar !

    en dan gaat de shoarma taart er in !
     
  17. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    ooooo heb al de hele tijd lekkere trek! Nu ik dit lees ga ik maar ff kijken of ik zelf nog wat lekker in de kast heb liggen.... hahaha
     
  18. Milla

    Milla Niet meer actief

    Sybje, nogmaals succes hoor, ik hoop dat het bruinverlies snel ophoud!
    Ik duim voor je!

    Liefs Milla!
     
  19. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou hier nog steeds bruinverlies .....ga nu toch echt richting duivels denken .......
    het bruine is nog steeds erg donker en cremig van structuur......

    voel me zo ontzettend teleurgesteld , heb nu een beetje het gevoel dat iedere keer dat we weer een positief nieuwtje krijgen vanuit de mmm er dubbel zo hard een domper tegen aan gegooid wordt ....
    voel me echt kl*te....heb de hele dag al zo'n jank gevoel .
    zo heb je een cyclus van 90 dagen dan wordt de diagnose pco gesteld , krijg je eindelijk clomid heb je eindelijk een mooie eisprong wordt je te vroeg ongi ..........
    neem aan dat dit echt geen innestelingsbloeding is ....

    sorry voor mijn negatief verhaal maar moest het even kwijt ....... :(

    L.sybje
     
  20. Milla

    Milla Niet meer actief

    Ik vind het echt heel rot voor je!
    Zolang je nog geen helderrood bloed verliest ben je nog niet ongi..
    Ik ga je toch weer een hart onder de riem steken, ook Chantje, uit het PCO- forum die nu zwanger is had last van bloedverlies in het begin van haar zwangerschap.. Zolang je nog geen rood bloedverlies hebt, blijf ik voor je duimen! Ik ben benieuwd wat de gyn morgen zegt, ik hoop dat je er terecht kan!
     

Deel Deze Pagina