@wolly : nog geen bloed hier dus ik heb cyclusdag 21 overleefd zonder bloed hihi! ik denk dat het ook wel scheelt dat de vorige eisprongen fout zijn gegaan en dat ik daarom eerder ging bloeden ...weet het eigenlijk wel zeker dat het daar aan lag . @wup : ja spannend he ? ik duim ook voor jou ! L.sybje
Hi Sybje, ben je nog niet ongesteld? ik las ergens anders dat je ook een (te) korte luteale fase hebt. dus als je nu nog steeds niet ongi bent, dan moet dat nu in deze cyclus toch best goed gegaan zijn? succes ermee in ieder geval! charlie
@ charlie : ja klopt bij de vorige eisprongen had ik inderdaad een te korte luteale fase , toen was het progestron gehalte ook te laag , maar die was na deze eisprong gelukkig goed ! ik zit nu op het wachtbankje ! @ wolly ik ben er nog niet helemaal over uit of het duimen helpt ....kan er echt even niks over zeggen , weet niet wat ik moet verwachten wel of niet ongi .....pppfff en wachten duurt zo lang .... hoe is het bij jou nou ? L>sybje
Sybje, spannend hoor dat afwachten! hoe kwam het nou dat je nu wel genoeg progesteron had na de eisprong? heb je extra hormonen gehad? als je vrijdag gaat testen, heel veel succes!
Super meid! Weet je al wanneer je gaat testen? Ik heb de hele dag zeurende buikpijn...dus ik of hardstikke ongi worden of......
@wup nee toch ? voelt het echt als ongi pijn ? ik ga als het goed is vrijdag testen ...als ik de moed kan vinden .... L.sybje
oooh neee he .....he balen wup effe een digi ((((knuf)))) he en nu ? wat is nu verder het plan dan ? neem aan dat je nou contact moet opnemen met de gyn ? L.sybje
Weer dezelfde onderzoeken als afgelopen maand. Bloedonderzoeken en echo's enzo, maar het komt me nu helemaal niet uit. Mijn colleges beginnen maandag weer dus ik weet nog niet of ik dat deze maand gelijk al ga doen. Misschien ff een maandje niks, ik weet het nog niet. Vanavond maar ff met manlief overleggen.
Erg is dat he dat je zo lang moet wachten ik hoop zo op een posi test voor jou! Met mij gaat het wel goed eigenlijk, ja behalve het wachten natuurlijk Maar voor jou nog een paar daagjes en dan is het zover. Liefs wolly