Hey Syb, hoe is het vandaag met je? Voelde me gister erg klote...het enige dat manlief zei was: ach...je moet er niet teveel mee bezig zijn. En dat maakte me zo verdrietig...hij lag niet 3 dagen per week met zn benen wijd bij de gyn...
aaaah die mannen ook altijd ..... altijd het zelfde verhaal ! tuurlijk baal je als een stekker ! dat mag ook ! hier is het nog rustig , heb heel soms ongi krampjes die dan weer heel snel over gaan , verwacht eigenlijk ook ongi te worden , denk dat het hier ook game over is L.sybje
kan beiden kanten op he bij mijn vorige zw had ik ook last van krampen en ongi symptomen en toch zwanger dus misschien toch nog een beetje hoop?
Ik heb het even heel druk met andere dingen, waardoor ik weinig online ben. Hier is het nog steeds wachten tot ik ongesteld wordt. Ik ben er van overtuigd dat dat nu gaat lukken, dus spanning ofzo voel ik niet meer, ik wacht het gewoon rustig af en hou jullie op de hoogte!
@milla wanneer heb je je laatste pilletje gehad ? (eehh volgens mij zit je in het verkeerde topic ? er staat jullie ? ) L.sybje
Haha, dit bericht was voor het PCO topic bedoeld, ik volg jullie allemaal dan haal je wel eens wat dingetjes door de war Mijn laatste pilletje heb ik afgelopen woensdag genomen. Enneh, jij veel succes met testen, ik duim voor je!
ik ben NIET zwanger ......... dus..... weet even niet wat ik er van denken moet , ik heb mezelf weer in de zeik laten nemen door mijn lichaam ........
oh jee balen zeg... heb je een test gedaan of ben je ongi geworden nou meid heel veel sterkte had het je nog zo gegund! ik blijf duimen voor je dat het toch snel een keer raak zal zijn voor jullie! dikke knuff voor jou
@marlboro : ik heb een test gedaan , het einige wat ik nu nog kan bedenken is dat ik misschien te vroeg heb getest ? maar goed denk toch wel dat het game over is .....
ik hoop het ook wup , maar ik ben bang van niet .... nou ja als ik niet zwanger ben wil eigenlijk ook wel gewoon ongi worden , dan heb ik dat maar weer gehad , kunnen we weer verder ....
Hi Sybje, wat balen zeg! ik snap wel dat je stiekem blijft hopen dat je te vroeg getest hebt. Beetje dubbel gevoel nu zeker: liever niet ongi worden want dan kan ik nog zwanger zijn en wel ongi worden want dan is het tenminste snel voorbij. ik hoop voor je dat het optie 1 is. sterkte met wachten, charlie
Ochh meid nee toch ik hoop dat je te vroeg hebt getest en dat ie over een paar daagjes posi is. Liefs wolly
hier ontzettende buikpijn , eigenlijk nog nooit gehad ...misschien dat het komt doordat ik voor het eerst een goede eisprong heb gehad en daarom zo'n buikpijn heb ? wou dat ik ongi was dan kan ik gelijk de gyn bellen maar goed dat zal wel maandag worden .....
Ik hoop niet dat het aankomende ongi is syb! Anders straks lekker met een warm kruikje op de bank kruipen!
lieve syb.7, wat ontzettend kl*te je negatieve test! Hoop echt dat je te vroeg getest hebt.... je hebt toch vandaag je officiele NOD pas? Ik duim voor je meid! Heb deze week echt aan je gedacht en had zo gehoopt goed nieuws van je te lezen...... sterkte!