Dag dames, Wij zijn zelf weg van de naam Sybren. Omdat we niet meer objectief zijn, zijn we heel benieuwd wat anderen van deze naam vinden. Als je het geen leuke naam vindt, wil je aangeven waarom niet. Heb je er associaties bij? Alvast bedankt voor je reactie!
Nee erg leuke naam! Ken maar 1 persoon met deze naam maar zeker geen negatieve associatie! Juist origineel.
Ik vind de naam Sybren absoluut niet leuk! Maar als je Sybren in het dagelijkse leven Siep (syb) gaat noemen vi d ik het wel een hele leuke naam!
Nee sorry, ik vind het echt geen mooie naam. Maar smaken verschillen, en als dit voor jullie dé naam is, zeg ik, doen!
Ik vind het geen mooie naam,klinkt naar mijn mening als een boerenknecht met bijpassend dialect. Net als "Guus kom naar huus want de koei'n staan op spring'n...enz..
Leuk voor het noorden van het land. Hier in het zuiden zouden de meeste mensen er even aan moeten wennen denk ik. Maar op zich een prima naam, niets mis mee.
Hm.. ik woon ook in het zuiden (Noord-Brabant) en heb weinig moeite met deze naam, integendeel: LEUK!