Vrijdag 28 september zijn Malou en Ruben geboren. Malou Indy Yannieck Naomi weegt 2155 gram en haar broertje, Ruben Nigel Mignon Aiden weegt 2045 gram. Ze zijn allebei ongeveer 47 cm lang. Beide van prima formaat aldus de kinderarts. We zijn gisterochtend thuis gekomen en maken het prima! Groetjes Bolbuikje. Nog even een stukje over de bevalling: Woensdag avond begon het wat te rommelen, maar zette pas donderdag avond goed door. Naar het ziekenhuis gegaan en daar hebben ze rond 22.00 uur het vruchtwater gebroken. Toen vrijdag om 06.35 had ik volledige ontsluiting en mocht ik gaan persen. Om 07.03 is Malou geboren en werd er gekeken hoe het tweede kindje lag. Hij was in een stuit gedraaid (mijn nachtmerrie). Er is toen besloten het vaginaal te proberen, lukte het niet zou er een keizersnede gedaan worden. Dat laatste was gelukkig niet nodig want om 07.29 is Ruben gevoren, zonder ingrijpen. van te voren was ik erg bang voor de bevalling, maar dat is me erg meegevallen. Een die ik iedereen toe kan wensen. Geen knip gehad, niet gescheurd, alleen 2 schaafplekjes. Alles gaat hier prima en er hangt hier een grote roze wolk! Malou en Ruben zijn heerlijke kindjes, ze slapen eigenlijk de hele dag en melden zich alleen als ze honger hebben. En ikzelf loop alweer het huis rond (mag eigenlijk niet van de kraamverzorgsters ) ruim wat dingen op, vouw wat was weg enz. Kortom tijdverdrijf als ik alleen ben en de kleintjes slapen.
Super meid,van harte gefeliciteerd. Lekker dubbelop genieten. Zor goed voor jezelf en probeer de rust te nemen die je nodig hebt.