Sylvie dan der Vaart heeft borstkanker

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door maja82, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik vind niet dat je kunt stellen dat Sylvie van der Vaart oppervlakkig IS. Dat ze zo overkomt is heel wat anders.

Gelukkig dat ze er op tijd bij is. Als haar moeder borstkanker heeft gehad, was het misschien wel een erfelijke vorm en werd ze daarom in de gaten gehouden waardoor ze er zo snel bij waren.

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haha, ik zeg dat ik haar oppervlakkig vond, das dus geen stelling :D

zij kiest voor een leven waarin uiterlijk vertoon dusdanig de hoofdrol speelt, dat ik me afvraag hoe het gesteld is met haar innerlijke rijkdom&diepgang.

maar, dat is een heel ander onderwerp, en dat valt sowieso in het niet bij het krijgen van een ziekte als kanker.

blijf erbij dat het de ogen van alle mensen vaak opent, en ook van ons bijvoorbeeld, als we weer lezen dat een BNer de ziekte krijgt.

ik hoop dat ze echt helemaal genezen is, doodeng, zeker omdat je 2 borsten hebt, maar ook de lympfen enzo zijn nu een gevarenzone...

zoals ik al zei: check aub je titt'n dames, allemaal!

*

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ klingel: ik vind haar oppervlakkig of ik vind dat ze oppervlakkig overkomt is wat anders ;) Jij vindt dus dat ze het IS, maar dat kun je naar mijn mening niet stellen als je haar niet kent. Je kunt wel stellen dat ze zo overkomt. Snap ;)

Toen ik borstvoeding gaf, had ik een knobbelde bij mijn borst. Schrok daar ook best wel van maar dat is inmiddels weer weg.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

kan best van de melk zijn, mijn knobbel bleek ook een overactieve melkklier te zijn.

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Afschuwelijk, op zo'n jonge leeftijd ... Mijn moeder heeft het ook gehad. Preventief onderzoek krijg je dan pas met 35 jaar, dus dat zal blij haar ook wel zo zijn.

Ik hoop dat ze gezond zal blijven !

6. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Maar goed dat ze het op tijd door hadden :)

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

ik vind het echt een verschrikkelijk mens maar dit gun ik haar niet, dit gun je je aards vijand nog niet eens, althans ik niet ..

hoop dat het goed met haar gaat

8. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Waarom zou dat nou "not done" zijn? Als ze geen borstkanker zou hebben zou ik ook gewoon zeggen dat ik haar een dom wicht vind hoor. En nu ook. Dat ze borstkanker heeft is heel erg voor haar en haar familie, maar maakt haar niet minder een dom wicht.. ;)

(of is dat nou echt not done om te zeggen en ligt het aan mij?? ;))

9. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik vind Sylvie ook een domme muts,maar dit is vreselijk voor haar en haar gezin.
    Wat ik ook echt walgelijk vind is dat Party deze week een bewerkte foto van haar op de cover heeft staan waarop ze afgebeeld staat zonder haren.(Ze moet een preventieve chemokuur ondergaan voor de zekerheid.)
    Ik weet van mijn schoonmoeder (die helaas is gestorven aan kanker) dat je haren verliezen 1 van de meest aangrijpende bijverschijnselen zijn die je kunt hebben als kankerpatient.
    Ik vind dit zo respectloos van Party!

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Boycotten die Party! (is makkelijk, want ik lees die troep toch nooit)

11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ja dat is wel heel erg smakeloos zeg!

12. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik hoorde op Hart van Nederland (of zoiets, met Gordon in elk geval) dat bij de Super de Boer de party's allemaal uit het schap gaan, uit medeleven met Sylvie... 10 punten voor de Super! :D

Ik vind het vreselijk dat iemand dit moet overkomen... Geen woorden voor...

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Hartstikke triest voor zo'n jonge meid, hoop dat ze helemaal geneest en gezond blijft. En die Party, tjongejonge, daar hebben ze ook geen gevoel.

14. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Dat van de Party, dat vind ik echt om te k*tsen (sorrie hoor). Dat doe je gewoon niet. Respectloos! Ik mag hopen dat alle supermarkten stoppen met het verkopen van dit waardeloze en smakeloze blad.

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Vreselijk voor die meid!
    En dan de party, wat een k*tblad zeg, dat doe je toch niet! Respectloos heet dat, je kunt ook té ver gaan natuurlijk!
    Heel goed van de super de boer! :)

16. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja ik las het ook, echt verschrikkelijk respectloos om zoiets te doen.
    Wat mij betreft gooien ze het overal de schappen, dat stom blad.
    Ik lees hier veel dat sommige hier Sylvie verschrikkelijk vinden, ik vindt haar eigelijk best leuk.
    Ik zie haar liever dan die Yolanthe.

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik vind ze geen van beiden iets, voor zover ik kan beoordelen. maar dan nog gun ik niemand borstkanker, zeker niet op zo'n leeftijd.

18. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Ik zou zeggen: aanklagen. Maar ja Sylvie heeft wel iets anders aan haar hoofd helaas.

Overigens vind ik haar ook oppervlakkig overkomen en ik vind het zó jammer dat ze zo bruin was,opgemaakt en mager. Ik heb wel eens zitten googlen op haar en op oude foto's was ze prachtig!

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Juust! Aanklagen die handel en de "opbrengst" doneren aan Pink ribbon ofzo

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het heel sneu voor Sylvie en de rest van haar gezin/familie, maar over al die duizenden die ditzelfde hebben (moeten ondergaan) hoor je ook niet veel..

Neemt niet weg dat het een verschrikkelijke ziekte is die je echt niemand gunt!

Deel Deze Pagina