Sylvie en Rafael gaan het weer proberen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tamtam78, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

Denk dat ze zelf geen katje is dat zich als een poesje laat behandelen daar lijkt me ze te zelf verzekerd voor over komen. We weten allemaal de reden niet waarom het uit de hand is gelopen.

Hij heeft het gedaan ten overstaande van meer mensen dat pleit hem niet vrij. Maar je kent de redenen niet. Wie weet zet ze zelf ook wel haar nagels in zijn armen. En als het bij deze ene klap is gebleven. Dan verdient ook hij nog gewoon een kans. Hoe gek dat ook klinkt.

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens

Uhhuhhh want hij gaat het vast noooooooooooooooooooooooooit meer doen.... En Sylvie kan hem vast wel veranderen. Dat denken namelijk ook zoveel vrouwen die door hun kerel geslagen worden.

En al zou ze hem het bloed onder de nagels vandaan hebben gehaald. Dat is nog steeds geen reden om je vrouw te slaan. Net zoals het dragen van een minirok in onze cultuur geen legitieme reden is om een vrouw van haar fiets af te trekken en te verkrachten.

3. knap

knap Niet meer actief

Lees wat ik schrijf. Wij weten niet of het meerdere keren gebeurt is. En vandaar uit baseer ik mijn antwoord.

Als je als man of vrouw een keer een fout maakt betekend dat niet automatisch dat het vaker gebeurt. En vandaar zeg ik dan verdient hij nog een kans.

En jij gooit het meteen op cultuur minirok en een vrouw van de fiets trekken. Dat is wel het van het ene uiterste naar het andere uiterste.

Er bestaat ook in dit soort gevallen nog een midden weg. En zo lang jij of ik niet weten wat er meer gebeurt is. Ga ik er van uit dat het de eerste keer was. En zo niet dan heeft hij idd een probleem en dan zouden we hem therapie aan raden om zijn woeden beter onder controllen te krijgen. En tot die tijd blijf ik bij dit verhaal het gevoel houden dat waar er twee kijven er twee schuldigen zijn.

O ja idd met wat het lezen betreft. Ik zeg misschien zetten zij haar langen vingers wel in zijn vlees. ( onzichtbaar slaan) dan is ze net zo goed fout.

4. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Nou ik zal eens zeggen ik heb 8 jaar terug in het begin van onze relatie mijn man tweemaal een klap in z'n gezicht gegeven ben er zelf ook van geschrokken, maar het is daarna nooit meer gebeurd en heb die behoefte ook niet. Iedereen verdient een tweede kans, je mag nooit oordelen als je niet weet wat er in een huis speelt, ieder huisje heeft z'n kruisje.

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Gelukkig denk ik er anders over.

6. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Dat mag toch ook ;)))

7. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Echt he. Als je al zover bent dat je zo erg je controle verliest terwijl er allemaal andere mensen buiten zijn en in t openbaar, dan heb je vast wel vaker moeite om jezelf onder controle te houden.

Ik geloof dat als het 1 keer kan gebeuren, dat het zeker een tweede keer kan gebeuren. Nou zal het vast wel vaker gebeurt zijn, maarja daar kan ik niet over oordelen. En ach ze moet het zelf weten maar mijn ding zal het niet zijn.

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou ik ben benieuwd. vanavond eens rtl boulevard kijken, uh mits dat lukt met een klein meisje wat een tandje krijgt :D

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Slaan is nooit ok. maar een klap zie ik niet meteen als mishandeling. Je weet niet wat eraan vooraf gegaan is en hoeveel opgekropte spanningen er zaten. Niet ok, maar om dan maar te zeggen dat het vast vaker is gebeurd en zal gebeuren :(
    Echt niet iedereen die een x door omstandigheden een klap heeft uitgedeeld wordt dan een vaste dader van.huiselijk geweld. Ik denk dat zij ook veel te bijdehand en onafhankelijk is om dan weer terug te gaan.
    Maar de volgende mooie plaatjes en verhaaltjes over hoe fantastisch hun huwelijk is geloof ik niet meer...

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

1 week geleden las je nog overal dat Silvie tijdens hun trouwdag al dacht dat het huwelijk gedoemd was om te mislukken doordat ze de kaars niet kregen uitgeblazen op hun trouwdag en nog meer van die dingen..

Ben wel benieuwd of ze nu echt bij elkaar blijven of dat het toch een aflopende zaak is

11. mamavanjesper

mamavanjesper Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    zou het niet wat te maken hebben met de sponsorcontracten?
    Ik vindt allemaal best vaag nu.

12. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik vind het echt grappig dat mensen denken omdat Sylvie onafhankelijk en bijdehand over komt, dat ze geen slachtoffer kan worden van huiselijk geweld.

Een vriendin van mij is veel bijdehanter, zelfverzekerder en onafhankelijker dan ik. Toch is zij degene die zich laat slaan en hoeft mijn vriend dat echt niet te proberen.

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    AAAAANDAAAACHTTTTTT

wat een drama queens....

14. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
  15. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
  16. SeaShell

Zelf denk ik ook dat het nog steeds over is en blijft

Anders is het raar dat je verkondigd te gaan scheiden en het over en uit is en daarna weer samen bent, maarja, zeg nooit nooit

17. SeaShell

Volgens Silvie en Rafael zelf is van een hereniging geen sprake volgens het statement volgens RTL boulevard

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    gtst is er niks bij :D

19. knap

knap Niet meer actief

;) Dat heb ik nergens gezegd.

Ook ik ben bijdehand. ;) maar kan me wel situatie.s voorstellen dat je elkaar als man of vrouw een mep verkoopt en dan heb ik het niet er over om je helemaal in elkaar te laten staan door een man. Die zijn meestal sterker maar dat. Ach wat laat ook maar.

:) misschien heb ik gewoon te veel mee gemaakt in het leven om zo simpel te denken dat alles meteen maar mishandeling is en dat heb ik zeker mee gemaakt niet zelf maar wel van zeer dicht bij. En dan gaat het niet alleen om die klap.

20. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Nee ze doelde op mij. Ik weet ook dat het in alle lagen van de bevolking kan voorkomen en ook sterke vrouwen, maar denk ik gewoon niet dat Sylvie slachtoffer van huiselijk geweld is. Daarvoor zagen ze elkaar te weinig ;)

Deel Deze Pagina