Hoewel Sylvie en Rafael van der Vaart woensdag ontkenden zich te hebben verzoend, wordt er achter de schermen gewerkt om het huwelijk te redden. Dat meldt De Telegraaf donderdag op basis van ingewijden. De krant schrijft dat bronnen rond de twee niet al te veel zeggen, maar toch wordt een tipje van de sluier opgelicht. Nee, het is allemaal nog niet geregeld. En een verzoening kun je het nog niet noemen. Maar er wordt gesproken, zoals jullie ook hebben gezien. Zij heeft er ook veel spijt van hoe dingen mis zijn gegaan, zegt een bron die stelt dat Sylvie de schuld niet alleen bij zichzelf zoekt en niets liever wil dan dat het weer goed komt voor zoon Damián. Volgens De Telegraaf zijn niet alleen de persoonlijke, maar ook de zakelijke belangen van Sylvie en Rafael groot aangezien de merknamen die de twee hebben laten registeren miljoenen hebben opgebracht. Het ligt erg gevoelig, alles is ook nog niet vergeven en vergeten. En er staat veel op het spel, hun hele geluk. En ook zakelijk. Daar is tijd voor nodig, aldus de bron.
Goh het gaat hier dus echt om zakelijk belang? Hoe oppervlakkig kan het zijn. Ik denk vooral aan hun zoontje.
Tjonge... echt ware liefde zo te lezen. En ik vind het ook werkelijk waar belachelijk dat zoiets op het nieuws komt.
Nou dames ik denk dat de telegraaf nou niet bepaald een betrouwbare bron is. Daarbij moeten die twee eens bekijken wie hun echte vrienden zijn. Want als vrienden van hun dit echt maar buiten hebben gebracht terwijl ze zelf om privacy van de media vragen. Noem ik geen vrienden.
Ik snap je helemaal hoor 1klap maakt nog geen mishandeling. Dat betekent niet dat ik het goed praat, maar wij waren er niet bij, ik denk niet dat dit een extreem huiselijk geweld is maar pure frustatie. Je hebt zakken van mannen maaar ook vrouwen die tot het uiterste gaan en hun partner het bloed onder de nagels vandaan halen.
Er zijn wel ergere dingen, snap het ook niet helemaal ik dacht dat de roddelbladen daar voor bestemd waren