Sylvie en rafael

Discussie in 'De lounge' gestart door Sanne, 28 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoe lang was ze nou eigenlijk zwanger ? Was ze rond 9 juni of 9 juli uitgerekend ?

Het maakt inderdaad niet uit, maar ik dacht wel "er is zo veel over te doen geweest dat ze het kindje eerder wilden laten komen, nu kan niemand meer een oordeel er over hebben". Blij dat het goed gaat met moeder en zoon, dat is altijd leuk om te horen !

Groetjes,
    Nikki F

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Vicky ik sluit me bij je aan. Ik denk niet dat er zonder medische redenen in het weekend een bevalling wordt opgewekt. Ondanks dat het niet mijn favoriete mensen zijn wil ik ze toch van harte feliciteren met hun zoon en hopen dat ze heel gelukkig mogen zijn met elkaar!!

Karin

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Daar moet dik voor betaald worden. Ze hebben de eerste foto's en beeldmateriaal ruim voor de bevalling te koop aangeboden.

4. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Lees net dat meneer geblesserd geraakt is vanavond tijdens de training.
    Komt dat eventjes goed uit voor fam. vd vaart.
    Ze maken er zo wel een potje van.

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    haha passen jullie op je bloeddruk :)

6. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Dames,

De lounge is bedoeld voor algemene topics. Praat hier over alles wat niet te maken heeft met zwangerschap of andere dingen omtrent zwangerschap en baby's.

Hierbij hoort niet het roddelen over de Nederlandse sterren.
    Dus vraagtekens zetten bij het wel of niet hebben van zwangerschapsvergiftiging vind ik niet op z'n plaats.

Groet van Kiki

7. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    "Grappig feitje"
    De naam Damián betekent in het duits 'dorpsgek'.

8. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Ik wens de Van der Vaartjes heel veel geluk, zowel voor, tijdens als na het WK!

De naam vind ik echt afschuwelijk, maar das persoonlijk :) Ben benieuwd hoe de kleine eruit ziet, zal inderdaad wel een leuke knul zijn ;)

9. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Haha ik moet hier stiekem wel heel erg om lachen!!
    Maar is eigenlijk ook wel zielig voor t kindje want als dat echt dat betekend zal t kindje misschien wel gepest worden,das wel heel zielig dan :(

10. prizzy

prizzy Lid

12 mei 2006
    33
    0
    0
    purmerend
    ik denk er net zo over als de meeste ik geloof er geeen bal van toevallig had ze zwangerschaps vergiftiging weet je wat het is hier in dit land van de juppen en de kakkers zolang jij een dikke vette bankrekening hebt kan je alles maken en breken en die arts heeft waarschijnlijk te veel nullen gezien om zich te gaan bekommeren om de gezonheid van de baby en ik vind het geen geldige reden om een kind eerder ter wereld te brengen voor een wk zijn ze besodemieterd ik zelf ben nu 41 weken en 1 dag overtijd ben van de week 2 keer naar huis gestuurd met 2 slaappillen waar ik niks aan heb gehad omdat de gel niet werkte ik heb last van mijn rug heb ogezette handen ,voeten en benen en waarschijnlijk groeit mijn kind te hard en dat is dus de reden geweest dat ik werd opgenomen om de weeen wat op te wekken met gel ik ben 1.54 en mijn kind is geschat op 8 pond en mij laten ze lopen en haar wouden ze al voor dee uitgerekende datum en wk laten bevallen heb nog geen enkele ontsluiting en ze is nog niet eens volledig ingedaald maar uh ik moet wel met dit viese warme weeer chaggie binnen zitten w8ten tot ik ga bevallen want als ik naar buiten ga ben ik michelinn de tweede dus zoals ik al zei in het land van de juppen en de kakkers moet je echt dik geld hebben om verder te komen en dat hebben sylvie en rafael althans rafael niet zij , zij maakt het op..........

11. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Prizzy, haal eens adem... Punten en hoofdletters (desnoods alleen punten) maken je verhaal een stuk makkelijker te lezen.

12. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hijg hijg dat valt idd niet mee om jouw verhaal te lezen ;)

maar dames zullen we erover ophouden te speculeren ?!

we weten het fijne er niet van maar nu wordt er een heel verhaal omheen opgezet
    en wat maakt het nu eigenlijk uit

ze hebben een gezond kindje gekregen, en daar ging het om

13. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Precies, en we moeten ook niet alles geloven wat er in de media wordt gezegt.

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    amen...
    en prizzy veel suc6!
    Misschien ben je nu al wel aan het puffen......
    Spannend maar als ik jouw verhaal zo lees
    mag het ieder moment wel gebeuren! suc6!

15. Niet meer actief

ik ben het er helemaal mee eens mensen motten dit niet zo uit het verband trekken. wie weet had ze echt zwangerschapsvergiftiging nou dat gun je echt niemand!
    ik was ook 41 weken en 2dagen ik maak me echt niet druk over of het nou gehaald is voor zwangerschaps vergiftiging of niet!
    ik denk maar zo als zij had bevallen met het WK en rafael had bij haar geweest dan waren de supporters ook weer boos geweest dus het is nooit goed...
    meid doe rustig aan het is moeilijk ik weet het maar dat is toch het beste meer ken je niet doen.

xxx

Deel Deze Pagina