Ben zelf geen fan, maar volgens mij hier een hoop wel. Dit is hem dan, Christian Grey! Bekijk bijlage 347818 Fifty Shades of Grey film: Dakota Johnson and Charlie Hunnam cast - Telegraph
Ieuw, WTF?! Oh wacht, er staan wel wat leuke foto's van hem op. Maar dan nog.... Hij is wel erg blond. En Ana juist niet! Raaaarrrrrr.
Hier een 'donkere' foto van haar: Dochter Griffith bemachtigt hoofdrol in Fifty Shades of Grey - Lekker even uit! Alle evenementen op Film en Uitgaan van De Telegraaf. [Film]
mannen jonger dan 30 kunnen gewoon niet een lekkere seksman spelen...dat is niet realistisch Geintje he! Nee ik vind hem er juist goed uit zien...eregsn tussen de 30-35...helemaal goed
He bah... nee vind t niks. .. had geruchten gehoord over ian somerhalder... dat had ik dan wel weer leuk gevonden of die ene van white collar die vond ik zelf juistgoed passen!
Dat is hem toch niet? De acteur is nu 33, dus niet oud of zo! Hier een jongere versie van Charlie Hunnam... Bekijk bijlage 347825 Hij ziet er zeker niet fout uit!
In mijn 50 tinten wel, hahaha!!! Nee joh, deze is toch veeeeeel te jong! Wat mut zo'n jonkje mij nou leren?
Hmmm kan er niets aan doen. Hij is niet lelijk maar ik vind hem ook geen Grey uitzien eigenlijk Er zijn echt wel betere mannen voor deze rol!
Oooh zo... Ik heb de boeken zelf nooit gelezen maar ik hoorde iedereen altijd roepen Matt Bomer of Ian Somerhalder - dus had zelf wel een beeld gevormd. Deze acteur is inderdaad anders.. maar wie weet, misschien doet hij het wel hartstikke goed!