Hoi hoi, Wij zijn bezig om ons geboortekaartje zelf te ontwerpen. We hadden wel boeken met geboortekaartjes geleend bij een drukker, maar uiteindelijk willen we een geboortekaartje maken met een foto van onze oudste zoon. En aangezien mijn vriend wel wat weet van het grafische gebeuren, maakt hij de kaart het liefst zelf. Maar in die voorbeeldkaartjes stonden vaak van die symbolen om gewicht, lengte, datum en tijd aan te duiden van de geboorte. Hebben jullie enig idee hoe ik hieraan kan komen?
Als je vriend verstand heeft van het grafisch gebeuren dan zou je voorbeelden op internet kunnen zoeken en dan zelf overtrekken in Illustrator. Voorbeelden kan je bijvoorbeeld vinden op: Birth Announcement Stock Photos, Birth Announcement Stock Photography, Birth Announcement Stock Images : Shutterstock.com
Kun je hier wat mee? Baby-icons Zoek Resultaten � Hoge Resolutie Voorraad Foto's http://www.booem.nl/zetproef/img/set2.png Science Font | dafont.com Law & Order Font | dafont.com Wat een leuk idee trouwens.
Toen ik bezig was met het kaartje voor onze dochter te ontwerpen had ik hetzelfde probleem. Ik heb die symbolen dus ook niet gevonden. Wij hadden wel het geluk dat we het kaartje zelf niet gedrukt hebben, waardoor de drukker er dan de symbolen opgezet heeft. Ik weet niet hoe jullie dit gaan doen, maar het kan eventueel een ideetje zijn.
Hier ook zo: Kaartje zelf ontworpen maar bij een drukerij laten drukken, en die hebben de symbooltjes erbij gezet.
mocht je ze nodig hebben kun je me pb-en ik heb zelf de kaartjes gemaakt en gedrukt dus ik heb ze ergens wel.... Ik zou diep moeten zoeken. Heb ze zelf gemaakt in psp... als je dat programma gebruikt zou het waarschijnlijk niet zo moeilijk moeten zijn want dan kun je in google zoeken op weegschaal, kalender, klok of je zoekt een site met grote kaartjes en daar kun je dan een kopie van maken en plakken in psp.
Gewoon geen symbopen gebruiken. Wij hadden gewoon op het kaartje staan DIRK Datum 19.04 uur 43 cm 3275 gram Dat het ene de lengte en het ander het gewicht is snappen mensen toch ook wel zonder symbool?