Hoi iedereen! ik kan weer eens niet slapen zucht ik ben wel eens benieuwd wat jullie gaan doen als je niet kan slapen.. ik ben nu maar weer achter de computer gekropen.. manlief slaapt vrolijk door groetjes
hier ook 1 die niet kan slapen! Ik zit dan ook ff achter de pc of ik ga een boek lezen daar word ik meestal wel moe van! Op de pc blijf ik meestal hangen! Groetjes
Ik kan ook niet slapen, althans pas heel erg laat. Dit komt omdat ik een heel ander ritme heb gekregen sinds manlief nachtdienst heeft gedraaid. Hij werkt al ruim een half jaar bij zijn baas, maar het blijft vreemd. Maar goed, ik slaap dus pas laat en sta laat op, maar eigenlijk als ik vroeg opsta en ik blijf de hele dag wakker dan vind ik dat ritme wel weer, dus dat is precies wat ik morgen ga doen. Ik doe zoals nu nu ik niet kan slapen alleen maar achter de pc, en dan youtube lekker clips kijken daar wordt ik altijd wel moe van. Het is wel brak zo...
Ja, ik heb ook een vervelend ritme op dit moment. Nouja, vervelend. Ik erger me er niet echt aan. Doordat ik in juni mijn diploma heb gehaald, naar Nederland verhuist ben en nog geen werk gezocht heb slaap ik nu pas rond 4 uur.. Wat ik dan doe is op fora een beetje kijken of er nog wat leuks gezegd is of een leuk denkspelletje doen.
dan ga ik uiteindelijk uit bed en achter de computer Zit hier nu alweer een flinke tijd. Meestal kijk ik eerst de herhaling van de wereld draait door of Pauw en Witteman. Soms ook een DVD, maar ik beland dus ook regelmatig achter internet.
Tsja, wat doe je als je niet kan slapen... Je wil niet weten wat ik de afgelopen 3 weken allemaal heb geprobeerd, helaas zonder resultaat. Ook ik had dus last van slaapproblemen, sliep gemiddeld zo'n 2-3 uur per nacht... nu zit ik sinds een kleine week aan de slaaptabletten, ook niet ideaal moet ik zeggen, maar ik kan op deze manier wel wat slaap inhalen. Dus echt tips heb ik helaas niet voor je. Heel veel suc6 en sterkte ermee!
ik ga er meestal wel even uit, even de laptop pakken en me niet proberen te irriteren aan het feit dat ik niet kan slapen, vaak wordt ik na een uurtje (of twee) wel weer moe en ga ik weer naar bed, maar die gebroken nachten, pfff, ik ben ze spuugzat en dan moet de baby nog komen
ik ga zowiezo nooit uit bed.. het gaat bij mij meestal zo: draaien, zuchten, draaien, zuchten, draaien, zuchten, rechtop zitten, toch maar weer liggen, zuchten, rollen, mannetje wakker maken , valt hij weer in slaap.. en zo gaan we maar door totdat ik slaap
Ik blijf lekker in bed liggen...val uiteindelijk wel in slaap. Toen ik zwanger was ging ik er wel uit en beneden achter de comp.
sinds die kleine er is bijna nooit meer slaapproblemen, ben zo blij als ik mijn bedje zie...maar vroeger wel heel slecht geslapen, echt tot 3 uur wakker liggen en soms nog later....ik weet wat het is en het is vreselijk..
Ik slaap eigenlijk bijna nooit slecht. Alleen de laatste tijd nu we in de MMM zitten en met behandelingen bezig zijn slaap ik slechter. Wat ik doe? 100 x omdraaien en aan leuke dingen denken en proberen te ontspannen. Uiteindelijk val ik dan wel in slaap.
Ik ga meestal ademhalings oefeningen doen , word ik erg rustig van en meestal val ik in slaap . Of ga op m'n rug liggen armen langs je lichaam en dan rustig in jezelf zeggen , hoofd , schouders , borst , buik , billen , benen , voeten. Dit achter elkaar blijven herhalen , ik krijg dan het gevoel of de slaap er dan langzaam in stroomt . Bij mij werkt het.
Als ik niet kan slapen dan doe ik de tv aan (manlief slaapt rustig door). Soms val ik al na een kwartier in slaap, soms met mijn bril nog op en de tv nog aan Als ik wel erg moe ben maar de slaap wil toch niet komen dan ga ik rustig op mijn rug liggen en mijn ademhaling tellen. Ik word er erg rustig van, het is een soort van schaapjes tellen
ik ga er iig niet uit, als ik niet kan slapen, lig dan gewoon te genieten dat ik lekker warm lig. soms haal de bevalling ook nog weleens terug, ik ben dan zo vertrokken.
ik blijf draaien draaien en nog eens draaien , want als uit ga ,duurt nog langer tot ik in slaap val en met 2 kleine kids moet je s'morgen vroeg uit bed dus ik verplicht me om te slapen , soms na 2 uur pas in slaap vallen en om 7 uur weer uit
als ik neit kan slapen ga ik op mijn ademhaling letten en zorgen dat die rustig word. ik neem ook wel eens een paracetamol/codeine met goed resultaat
dat van die ademhalingsoefeningen is wel een goeie! ben uiteindelijk weer terug naar bed gegaan en in slaap gevallen maar ben doodmoe nu pff
Haha toevallig heb ik vannacht 50 buikspieroefeningen gedaan! Mijn dochter kreeg om half 4 haar fles en erna kon ik niet meer slapen. En ik ben op dieet en dacht dan doe ik maar wat sit ups daar wordt ik dan misschien wel moe van!