Oh ja zoiets wil ik ook maar dan wat groter en meer bloemen, maar mooi idee met het vlindertje erbij.. je hebt me inspiratie gegeven
@babyengel, deze is ook mooi! Ik zal die van mij toch wel een xtje laten uitbreiden met meer bloemen en kleuren. Hopelijk geen vlinder meer!
Wij hebben, toen we Saskia* begroeven, een mooi beeldje gekocht van een engel met een kindje op haar schoot. Die staat bij ons in de kast, samen met een naambordje van Saskia* (en later ook Quinn*) erbij. Ons laatste vlindertje was nog maar zo pril dat we die geen naam hebben gegeven maar we hebben wel nog een heel klein beeldje van een babytje erbij liggen die voor ons laatste vlindertje staat. De naambordjes die we voor Saskia* en Quinn* hebben, hebben we ook voor Thessa, Joshua & Collin. Alleen staan die op een ander plekje in de kast.
Allereerst wens ik je heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Ik ben zelf in februari ons vierde wondertje verloren. Het hartje bleek tijdens de termijnecho gestopt te zijn met 11 weken zwangerschap. Wij hebben symbolisch een roosje in een ovalen doosje samen met onze dochtertjes begraven in onze tuin. We hadden ze vrij vroeg verteld van de zwangerschap en op deze manier hebben ze het ook af kunnen sluiten. Op dit "grafje" ligt een hartvormige steen en er staat een vlindersteker bij. Binnen staat bij de foto's van onze meiden een bronzen foetus-beeldje (kon je een paar weken geleden winnen hier op zp) met daarbij een gedroogde roos, waarvan enkele blaadjes als vulling dienden voor het ovalen doosje. Voor de kaartjes en andere papieren wil ik een mooie doos of houten kistje kopen, waar ik dat in bewaar. Ik ben alleen nog niets naar mijn zin tegengekomen. Ik ben ook nog op zoek naar een mooi hangertje voor aan mijn armband die ik altijd draag waar ook de letters van mijn meiden aan hangen. Ik weet alleen nog niet wat. En als ik het eindelijk durf, wil ik ook graag een tattoo op mijn voet laten zetten. Daar moeten dan de voorletters van onze kinderen in zitten en een klein vlindertje erbij.
ik heb mijn eerste echo in een pandora bedel laten drukken en ik heb voetjes aan mijn ketting hangen die ik altijd om heb zo heb ik ze toch altijd bij me verder heb ik van mijn schoonmoeder 2 vlinders gekregen
Ik had ook al een tattoo voor Luna* en onze sterretjes, maar gister heb ik hem helemaal laten uitbreiden ter ere van Luna's 3e engeltjesverjaardag. Foto staat in mijn fotoalbum.