Lieve meiden, Dit gedicht wil ik graag met jullie delen. Toen onze zoon Valentijn plotseling overleed bij 24 weken zwangerschap heb ik dit gedicht van iemand gekregen. Elke keer als ik het las moest ik er van huilen. Vind 'm zelf erg mooi: Lieve mama, laat je tranen niet langer vallen in je schoot Misschien word ik niet zoals je ooit verwachtte groot Maar ik ben mijn vlieger achterna naar waar bloemen mij omringen en vlinders met hun vleugels de mooiste liedjes voor mij zingen... Lieve mama, ook al lijk ik ver ik hou je in de gaten Want jij , mijn lieve mama, kan ik nooit verlaten Ik zweef nu als een engel bij je dag en nacht En als je 's avonds slapen gaat kus ik je wangen zacht Lieve mama, ik vlieg nu voorbij de zonnestralen En als je ooit je ogen sluit kom ik mijn mama halen... Ik zal je brengen naar mijn paradijs vol vliegers groot en klein En vanaf dat moment zullen we weer samen zijn Auteur Marion Middendorp
Ooh wat een fijn gedicht, de belofte onze kindjes ooit weer te zien koester ik ook enorm... Mooi gedicht, bedankt voor het delen!
heel mooi ik hoop dat ik dr straks echt weer kan knufelen en dat ik dan bij dr ben en haar nooit niet meer alleen hoef te laten