In de familie van mijn man staat een tompouce met streep symbool voor een zwangerschap! Zodra iemand trakteert op een tompouce of een afbeelding van een tompouce (met streep) op de familiesite wordt geplaatst weet iedereen dat er weer een baby in aantocht is. Zijn er meer families met een dergelijke traditie?
Hihi, echt waar? Tompouchen eten wij wel vaker, zou niet best zijn als dit niet mocht omdat iedereen dan denkt dat je zwanger bent. HOe zijn jullie daar op gekomen als ik vragen mag? Maar nee, het enige eetbare wat mij doet denken aan een zwangerschap zijn de roze en blauwe gekleurde muisjes!!
hier is het traditie om gewoon te zeggen dat je zwanger bent, eventueel met een leuke actie waarbij roze of blauw betrokken is haha nee sorry flauw ....was een grapje, maar wel grappig zeg, om zo een traditie te hebben
Goh dat is grappig. Krijg de neiging om nu een foto van een tompouche op mijn hyve te plaatsen.. wachtende op reactie
Wat grappig zeg,, maar zover ik weet doen wij ook niet aan een traditie voor een zwangerschap, en als dat wel zo was dan heb ik hem verbroken haha! (vanwege plotselinge opname ivm uitdroging)
Leuk zeg!! Hier ken ik er geen in de familie, weet wel dat veel mensen in mijn omgeving de ouders iets van slabbetjes of babysokjes gaven om te vertellen dat ze zwanger waren