Ja, jullie hebben eigenlijk niets aan deze informatie. Moet het wel even van me afschrijven! Onze pup (gister een halfjaartje) heb ik net naar de dierenarts gebracht. Ze wordt zo gesteriliseerd. Nu ik haar daar heb achtergelaten, heb ik toch wel kriebeltjes. Die nacorse enzo.. Arme kleintje.. Ze was net nog zo enthousiast daar! Gelukkig wordt ze goed verzorgd, maar toch.... Wil d'r vanavond lekker knuffelen!
Ja ik snap dat je een beejte zenuwachtig bent, is ook niet niks, zo'n sterilisatie. Verwen haar vanavond maar extra goed, en geef haar maar een knuffel van mij, Hoe heet ze eigenlijk?
Ah, sterkte! Die van ons is april dit jaar 'geholpen'. De eerste dag en nacht was het echt een hoopje verdriet. Maar na 2 dagen rende ze weer heel vrolijk over het veld. Moet je zelf niet aan denken met zo'n jaap in je buik ! Maar ze kunnen na zo'n operatie heel koud worden, dus leg er lekker een dekentje of grote handdoek overheen. En vergeet niet een extra pijnstiller te vragen voor als het is uitgewerkt. Wij waren dat wel vergeten en konden dus om 11 uur 's avonds weer naar de dierenarts om nog zo'n pil te halen, want ze bleef maar janken en rillen. Na die pil was het ook gelijk weer goed gelukkig, want ik word er zelf anders ook niet goed van.
Ja, zal d'r extra knuffel geven! Ze heet Nessa! Ach ja, zo'n hoopje... Echt zielig! Zal ik d'r ook een kruik bij in doen? Vind ze vast lekker! En van die extra pijnstiller, is een hele goeie tip! Had ik waarschijnlijk ook niet aan gedacht. Kan me voorstellen dat je er zelf anders ook niet goed van werd. Ze kunnen dan zo aandoenlijk kijken en als ze janken.. Dat breekt je hart! Ben benieuwd...........
Onze hond is ondertussen alweer 1,5 jaar geleden geholpen, wij hadden er toen wel een kruik bij gedaan want ze had het echt heel erg koud.
Ons hondje kon toen niet zitten of liggen vd pijn de eerste dag, en viel elke keer al staand in slaap! Was heel zielig. Knuffel haar maar lekker veel, die van ons vond het fijn om lekker op schoot te liggen, dat was veilig. De volgende dag was er gelukkig niks meer aan te merken en was ze weer net zo vrolijk als ervoor. Denk erom dat ze wel wat misselijk kan zijn van de narcose...dus als je een hoogpolig tapijtje hebt liggen.... Succes ermee, en geef haar maar veel aandacht.
Dierenarts belde net! Schrok toch wel toen ik dat nummer in m'n beeldscherm zag staan... Maar alles is juist goed gegaan! Ze is al heel vroeg vanochtend geholpen en mag zelfs al opgehaald worden zo. Gelukkig! Ik ga er dus vandoor.. Nessa, here I come! Bedankt voor jullie reacties trouwens!
Nou.. Alles is dus goed gegaan en ze is weer thuis. Hartstikke duf echt! Ze ligt nu lekker naast me op de bank onder de dekentjes.. Ga d'r weer fijn knuffelen! Doei!
Gelukkig is alles goed gegaan. Ik had een meisjespoes die het niet overleeft heeft. Ontroostbaar was ik Neem nu alleen nog maar mannetjesdieren Kan het niet nog een keer gebeuren..... Geef haar maar een dikke knuf
Fijn dat alles goed is gegaan. Lekker bij haar in de buurt blijven en verwennen. @Agnes, wat zielig van je poes!
Fijn dat alles goed gegaan is. Zielig he als ze zo uit de narcose komen? Hoop dat ze zal zich wel al een stuk beter voelt nu? Hoe kijk je dat ze niet aan de hechtingen komt? Gr. Kat