sympthomen voor nod wie nog meer ervaring

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mamava, Mar 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamava

mamava Actief lid

Jan 7, 2013
    445
    1
    0
    Hallo

Herken 2 dingen van me vorige zwangerschap ook was dat voor me nod ik testte bewust er pas na

nu me innestelling 10/11 gehad en me ei 6 maart en 16 uur voor me ei 1x geklust

nu branden me (.)(.) soms en zijn gevoelig!! en merk aan me afscheiding dat het witter is

dat is ook hetgeen wat ik bij vorige zwangerschap herkende maar zit nog 6 dgn voor nod dus lijkt me beetje te vroeg

hier niet bewust mee bezig wel ovu testten gebruikt ivm cyclus die door de war was en op de dag smorgens 5maart een smilet en 15 uur erna geklust

ga er eigenlijk niet vanuit dat het raak is maar normaal voor me menstruatie heb ik 2 dgn alleen krampen en verders niks

2. mamava

mamava Actief lid

Jan 7, 2013
    445
    1
    0
    :( niemand die soort gelijke ervaring heb

3. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    Nee maar ik zou het gewoon nog ff afwachten totdat je zou menstrueren..en dan een test doen :) succes iig..

4. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    nee helaas,ik zit elke dag te hopen dat ik iets ga voelen maar buiten een gespannen buik voel ik niets :( ik ben nog wel 10 dagen voor nod ;)
    kan dus ook nog niets voelen denk ik maar ja,hopen hé....ik zou dus helemaal blij zijn met jouw "klachten"...ik hoop dat je zwanger bent!volgens mij kan het zeker dat je nu al iets voelt.

5. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik herken het wel een beetje. Had het ook + het gevoel zwanger te zijn. Ik zou wel wachten met testen tot je NOD, dan ben je toch zekerder.

6. mamava

mamava Actief lid

Jan 7, 2013
    445
    1
    0
    Als ik mischien er bewust op ga letten zou ik vast meer voelen (denk ik) maar me (.)(.) en afscheiding dat is iets wat zo gevoelig is dat het eruit springt zonder na te denken van hey ik zo zwanger kunnen zijn

heb zowieso gevoelige buik (nog) ivm keizersnede dus dat is nog niet volledig hersteld.

7. Cait

Cait Lid

Jan 29, 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.

Ik had vlak na mijn eisprong al last van steken in de Lies en onderbuik. Dit is eigenlijk nooit meer weg gegaan. Gisteren zat ik drie dagen voor mijn nod en heb positief getest. Steekjes/zeurderig/branderig gevoel blijft. Dit had ik de vorige maanden niet en toen waren de testen ook negatief.

Verder heb ik eigenlijk helemaal geen klachten gehad alleen dit.
    Nu hopen dat mijn ongesteldheid niet doorbreekt, heb er vertrouwen in. Ben nog jong (21) hopen dat dat ook een beetje de kansen vergroot?

Succes allemaal met zwanger worden !

8. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

Aug 22, 2012
    1,361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!!

Mijn nod is donderdag en ik ben nu al ontzettend misselijk! Verder heb ik rond mn innesteling ontzettend borrelde darmen gehad. Verder niet echt ergens last van.. Heb trouwens zondag licht posi getest en maandag een cb gedaan die 1-2 weken aangaf..

Hoop t voor je!!

9. mamava

mamava Actief lid

Jan 7, 2013
    445
    1
    0
    Ja die rommelende darmen dat herken ik wel
    savonds last van lege maag...op de dag misselijk met vlagen dat herken ik niet van me vorige zwangerschap of voor nod

10. colora

colora Lid

Mar 12, 2011
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit ongeveer op hetzelfde schema. Mijn eisprong 4 of 5 maart gehad en flink geklust ervoor en de dag zelf ook. Enkele dagen erna begon ik een trekkend gevoel te krijgen in mijn buik, even erna ook pijnlijke borsten en ik weet nog steeds niet of ik het me inbeeld of als het echt zo is maar ik heb het gevoel dat ik beter ruik... Dit weekend doe ik al een testje, ben veel te ongeduldig en zo in de war door deze symptomen...zwanger of niet zwanger :(

11. mamava

mamava Actief lid

Jan 7, 2013
    445
    1
    0
    Dan lopen we bijna gelijk
    Ook ovu test gebruikt of duidelijk je ei gevoeld?

heb 6e ei gehad dus weekend is hier helaas te vroeg om te testen;)

12. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

Feb 13, 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Ik had anderhalve week na mijn eisprong ook vage klachten. Steekjes in de onderbuik, gevoelige borsten en moeilijkere stoelgang en vaker plassen.
    Dat was ongeveer vanaf 1 maart en 5 maart, mijn nod dag heb ik positief getest.

13. mamava

mamava Actief lid

Jan 7, 2013
    445
    1
    0
    hheb alleen af en toe steekjes bij schaambot
    de borsten idd gevoelig en plassen iets meer als anders
    ik zit 5/6 dgn voor nod heb het al ruim 2 dgn vind zelf wel erg vroeg
    maar gevoelige borsten eigenlijk al na eisprong gelijk alleen word wel gevoeliger en opmerkelijker

14. Cait

Cait Lid

Jan 29, 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb getest drie dagen voor mijn nod toen al een licht streepje.
    Vandaag dag voor mijn nod met cb digital getest, die gaf 1-2 weken aan. Officieel ben je dan vier weken, vanaf laatste dag menstruatie rekenen ze dan.

Nu is mijn tweede verschijnsel veel last idd van borrelende darmen en soms ook diarree. Pfffff.
    Na mijn ei veel last van steken gehad en nu ook dagen voor mijn nod geen ongi krampen, terwijl ik die de vorige maanden wel had.

Liefs succes allemaal !!

15. mamava

mamava Actief lid

Jan 7, 2013
    445
    1
    0
    bij me vorige zwangerschap testte ik paar dgn na nod en met cb gaf die 2-3 wkn toen aan

heb nooit gevoelige borsten voor of tijdens me ongi of steken links bij me lies / eierstok
    vorige maand aan cervixslijm te zien was me ei dag 15/16 en werd 3 dgn eerder ongi (had toen ook niet geklust in de vrichtbare week) en had ook deze klachtten niet

nu met ovu test cb smiley me ei gevonden dag 16 en me ei loop vd dag17 gesprongen en 16 uur voor dat die sprong geklust ook bewust 1 keer heel dichtbij bij eisprong

maakt je wel nieuwsgierig en twijfel dus of ik voor nod zal testten of niet

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    4,213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Gewoon na je NOD testen!

Hier precies op mijn vruchtbare dag seks gehad, maar.. Ik slik de pil, maar daarnaast AB... Heb ineens een ader op mijn borst, en kleine dingen die ik herken van mijn kleine mannetje... Het zit hier niet in de planning.. Maar ja, lust, dat is soms niet tegen te houden... :D We wachten af.. Zondag de 23e is mijn NOD!

17. ClaudiaZ

ClaudiaZ Actief lid

Mar 5, 2013
    276
    0
    0
    Flevoland
    Ik zit nog (denk ik) 12 dagen voor m'n NOD maar heb echt sinds gisteravond ontzettend gevoelige tepels..... het is pas mijn eerste ronde en eerste kindje dus weet niet wat ik moet verwachten. Ben ook bang dat ik allerlei symptomen ga inbeelden omdat ik zo graag gelijk zwanger zou willen zijn hihi. Nog even afwachten dus.... zo moeilijk!!! Jij ook succes en sorry dat ik je verder niet kan helpen!!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Volgens mij heb je te laat sex gehad na je ei om zwanger te kunnen zijn?
    Hoe lang doet sperma er nog eens over om bij de eierstokken te komen?

19. Cait

Cait Lid

Jan 29, 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sensitest ovulatie testen gebruikt. Goedkoop en best goed te doen. Zodra het streepje donkerder was dan controle streep die dag geklust en dag er voor en drie dagen er voor. Op dag van positieve ovulatietest die avond is ook meteen mijn ei gesprongen. Heb hem ook duidelijk gevoeld. Had drie dagen na mijn ei veel slijm verlies 1 dag( wit en dik) en zeurende pijn in de buik tot op hede nu last van. Ben 1 dag over tijd en beginnen nu ook
    Mijn borsten beurs te voelen. Verder merk
    Ik niks.

Streepje van de testen wordt met de dag donkerder.

Succes allemaal. Ik dacht dat
    Ik het mij ook inbeelde maar het was dus allemaal echt zo wat ik voelde.

Liefs !

20. mamava

mamava Actief lid

Jan 7, 2013
    445
    1
    0
    wie heb te laat geklust?

ik op 1e dag smiley (kwam sochtends vroeg en 15 uur erna geklust en16 uur later me ei
    of bedoelde je mei niet

Hier wel sympthomen maar weet niet exact wanneer me nod is tussen 18e en 20 ergens net getest uit nieuwsgierigheid was negatief (kv 2 v 5 ) maar teststrip zat er niet helemaal goed in zag ik maar als goed is mag dat niks uit maken want de C lijn werd super donker

Share This Page