Sympthomen?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Fayy, May 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

#1 Fayy, May 12, 2010
    Last edited by a moderator: May 12, 2010
    hallo dames,

mijn cyclus is erg onregelmatig en dus echt geen pijl op te trekken.
    20 maart voor het laatst ongesteld geweest en 20 april verloor ik bruin bloed,bruine slierten meestal 1 dag of 2 daarna gaat het over in helderbloed en ben ik dus ongesteld, ik dacht mooi nu eens een keer optijd! daarbij had ik ook zere tepels wat ik anders ook altijd heb.
    even was alles weg tot een week geleden kreeg ik inene weer zere tepels en me borsten zijn gevoelig als ik ze aanraak niet overal maar rondom me tepels me linkerborst nog erger als de rechter ook heb ik al een week lang ongibuikpijn en worden dus me bovenbenen ook zwaar de pijn verdwijnt al snel, heb heel wat steken in me linker lies en in me onderbuik zowat bij me *** en voel het ook weleens rechts het is of er een baksteen in me buik ligt. steeds bij de pijn worden me bovenbenen zwaar
    paar dagen geleden had ik de pijn bij het lopen,zitten,praten,lachen bij alles wat ik deed! nu heb ik er nog last van maar niet meer zozeer bij het zitten of lachen maar gewoon dat het afentoe nog terug komt, heb dit nog nooit gehad ik dacht eerst aan een liesbreuk ofzo zoveel zeer deed dat.
    testen ga ik vandaag of anders morgen even doen.
    we willen dolgaag een kindje maar dan wel met de gedachte als het komt dan komt het, niet dat ik bijhoud waneer ik vruchtbaar ben hoewel dat al lastig gaat door me onregelmatige cyclus.
    heb zovaak het idee gehad zwanger te zijn en toch elke menstruatie weer dezelfde klachten dus ben ook niet meer gaan testen omdat ik mezelf er anders helemaal gek mee maak.
    maar deze keer ben ik gewoon paar keer zowat van me stokje gegaan door de pijn, het is nu vele male minder maar het is er nog wel.
    dames die zich hierin herkennen? ben erg benieuwd naar andere reacties en ik weet dat ik moet testen om zekerheid te hebben maar dat gebeurt 1 van deze dagen ook..ben gewoon zo benieuwd naar andere dames die het tzelfde hebben ervaren en of ze dan zwanger waren of niet, ik weet dat het bij iedereen anders is hoor! maar toch ;)

Groetjes

2. Fayy

Fayy Niet meer actief

niemand? :)

heb trouwens ook een paar dagen stekende hoofdpijn gehad moest er gewoon bij op bed gaan liggen anders zou ik serieus onderuit gegaan zijn :)

3. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

Feb 25, 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    hoi,
    bij iedereen is dat idd weer anders, al lijkt me dat je niet zwanger bent wanneer je zo heftig ongesteld bent geweesd,
    als je je echt zo slecht voelt lijkt mij het geen gek idee om eens een bezoek aan de huisarts te brengen!
    liefs.

4. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik ben niet ongesteld geweest hoor, misschien heb ik dat niet zo duidelijk neergezet.. maar 20 maart ben ik voor het laatst ongesteld geweest :)

5. Fayy

Fayy Niet meer actief

20 maart voor het laatst ongesteld geweest en 20 april verloor ik "" bruin bloed,bruine slierten meestal 1 dag of 2 daarna gaat het over in helderbloed en ben ik dus ongesteld, ik dacht mooi nu eens een keer optijd! (ben het dus niet geworden)daarbij had ik ook zere tepels wat ik anders ook altijd heb.
    even was alles weg tot een week geleden kreeg ik inene weer zere tepels en me borsten zijn gevoelig als ik ze aanraak niet overal maar rondom me tepels me linkerborst nog erger als de rechter ook heb ik al een week lang ongibuikpijn en worden dus me bovenbenen ook zwaar ""

dat dikgedrukte hadk er beter even tussen kunnen zetten :p

6. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Als je er nou eens weer een test tegen aan gooit....?!!!!
    Dan heb je iig zekerheid!

7. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik ga morgen testen :)
    maar was benieuwd of er dames waren die zichzelf hier in herkende.
    zal morgen even laten weten!

8. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    en en en? alweer getest?

9. Meara

Meara Niet meer actief

Weet je al meer?

10. Fayy

Fayy Niet meer actief

11. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    wel ervaring, geen goede!!!
    gooi er morgen even een andere test tegen aan
    Sorry ik ga je dus ook nog niet feliciteren!
    Ik hoop morgen wel!!!!!!!!!

12. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik zou met de kv test testen 2v5 maar helaas was het gister geen koopavond hier.. dus heeft me vriend een test van de c1000 gekocht en die was ook gwn lichtroze maar wel wat donkerder:D:d alleen heb het idee dat het weer vals is.. miss omdat ik het niet wilg eloven..nu is de streep onderhand al zo paars dat ie zowat me scherm afknalt:p
    dus miss heeft de predictor mij welgoed gedaan.. k zet er maandag wat fotos op als ik weer thuis ben !!

13. Fayy

Fayy Niet meer actief

Hier heb ik een paar foto;s van de test.. op me telefoon staan ze veel duidelijker, viel me beetje tegen de kwaliteit toen ik ze op de pc zette!

http://i44.tinypic.com/axxisx.jpg

Dit is de test van predictor, gewoon in het echt is ie duidelijk en roze, las veel slechte verhalen erover maar ook aantal goede dus dat gaf me moed nog een test te doen

http://i44.tinypic.com/io1ytt.jpg

deze test is van de c1000 die heb ik een dag later gedaan alleen de test streep is wel heel stuk smaller dan de controlestreep :(
    op de foto niet te zien

*kopieetje uit de topic vage/zichtbare testen showen ofzoiets;P
    had daar heel verhaal ik dacht dan hoef ik hier niet weer alles te typen!

14. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Nou meid, ik feliciteer je gewoon, want ze zijn beide posi dus ook die van de c1000!!!!!!!

15. Fayy

Fayy Niet meer actief

met het teststreepje van de c1000 is wel wat smaller.. maar wel donker van kleur.. hm :p kwil t niet geloven!!
    kga zo test van kruidvat even doen :D:D

16. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    en? ben benieuwd!!!

17. Fayy

Fayy Niet meer actief

#17 Fayy, May 17, 2010
    Last edited by a moderator: May 17, 2010

vanochtend moest ik toch nodig..geen tijd om een testje te pakken was gewoon erg..plaste zowat in me broek :p
    toen heb ike ven wat gedronken chocolademelk..hmm :p
    en toen d8 ik..ik ga toch maar testen ik w8e uiteraard ff en testte..
    nou je moet 5 minuten w8envoor een defenitieve positieve/negatieve uitslag maar hijt sond er na 1 sec. niet normaal
    en dik en evenbreed als de controle lijn!
    kwil het maar niet geloven..!!
    en dat oude bloed kwam denk van innesteling of een grote schoonmaak, kan beide denk toch?

nouaj k ben blij:D

18. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Gefeliciteerd!!!!!!!!
    ja oud bloed kan komen omdat je normaal ongi wordt en nu niet, en dat dat alsnog loslaat of idd van innesteling!
    Iig wat super dat je zwanger bent!!!
    Hoeveel dagen was je nu overtijd?
    geniet er lekker van!

19. Fayy

Fayy Niet meer actief

dankjewel:)
    bij mij is het lastig te peilen omdat me cyclus hiervoor 140 was:| nog NOOIT gehad. en daarvoor tussen de 29 en 46 en het gemiddelde is 40 dus was ongeveer een week overtijd dan..hm kweet niet helemaal of het goed is. maar dat is " ongeveer " he. en als ikd ie 140 meetel heb ik een cycl van gemiddeld 50 maar heb die 140 niet mee getelt dat is gwn een uitschieter geweest.. ben dus van nov tot maart niet ongi geweest had toenook al 2x getest dus ben het niet al sinds nov..gelukkig maar:p
    kan het echt niet zeggen zo precies.. laat het je wel weten als ik heb gebeld voor een echo daar kunnen ze alles precies zien

20. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Anders doe je een CB die aangeeft hoeveel weken je zwanger bent!!

Share This Page