Sympthomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fayy, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

ja wou ik al doen!! had het er even over met me vriend die zei van voor dat geld kan je net zo goed naar de dokter gaan die kunnen je ook alles mooi vertellen, haha.
    maar toch wil ik er 1 doen!! :D

2. Fayy

Fayy Niet meer actief

de CB met indicator is besteld! heb m overmorgen in huis :p
    en morgenochtend weer met me laatste kruidvat test testen..wil het gewoon niet geloven.:p

3. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    De laatste dagen heb ik erg veel last van extreme eetbuien. de afgelopen week buikpijn en een rare pijn in m'n benen. ben ook ontzettend moe. komt dit bekend voor bij jullie ??????????????

4. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd meis. Wat een verhaal zeg en je hebt jezelf goed in spanning gehouden. :p
    Geniet er maar lekker van.
    Liefs.

5. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    @Favy gefeliciteerd meid

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

#26 Fayy, 19 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2010
    dankjulliewel!
    ik maak mezelf echt helemaal gek.. me vorige cyclus was 140 en 2 nega testen en nu is het gewoon raak.. dat kan toch niet .. vanochtend weer een test gedaan en weer 2 vette strepen!

@ vlinder27 ik ben gaan testen toen ik 20 april (precies maand na me ongi) bruinbloedverlies had en 21 april lichtbruinslijm en was best blij want ik dacht " he he eindelijk een normale cyclus weer" maar de ongi bleef uit(meestal voor ongi paar dagen bruinverlies)en dagen die volgde kreeg ik steken in me liezen en daarna sloeg dat over in hevige menstruatiekrampen of ik ongi moest worden dit heeft anderhalve week geduurd en me borsten deden ook zo zeer ik heb toen maar getest en die was positief, me borsten doen vanaf vandaag niet eens meer zoveel zeer pff hoop dat ik snel wat erbij krijg zodat het ook "echt" lijkt zegmaar.
    maar als ik jou was zou ik gewoon testen ik heb met de predictor getest waar zoveel klachten over zijn maar wel een licht streepje en duidelijk ook. anders met de kruidvat test:)

7. Fayy

Fayy Niet meer actief

het is gewoon onwerkelijk en je gaat internet afstruinen en je komt de ergste verhalen tegen..eigk moet je internet niet af gaan lezen als je zwanger ben..bedoel die erge verhalen he! :)

liefs

8. Meara

Meara Niet meer actief

Vlinder je klinkt hetzelfde als ik een paar dagen terug. Een week voor rdd kreeg ik echt vreetbuien.

Inderdaad Fayy internet is geen goede bron meestal

9. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    ben echt heel benieuwd

10. Fayy

Fayy Niet meer actief

heb alleen niet meer zulke zere borsten nog wel gevoelig enz hoor..hoop niet dat het wat ergs is :(

11. Fayy

Fayy Niet meer actief

#31 Fayy, 19 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2010
    ik moest net niezen en dat voel je dus beetje in je buik en daarna paar van die plopjes 8trmekaar in me buik , hahaa was een raar gevoel!:p

heb nu steeds last van winderigheid en rommelende darmen..goed teken voel ik iig weer iets :)
    wat een zeur ben ik ook

12. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    ja niets voelen lijkt me inderdaad ook erg. nu heb je het gevoel van leven ook al zijn het darmen haha er gebeurd in iedergeval iets

13. Fayy

Fayy Niet meer actief

ja daarom!:p
    waneer ga jij testen??

14. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    ik denk het weekend pas. wil niet te snel testen.

15. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik duim voor je !!

16. Fayy

Fayy Niet meer actief

mijn gemiddelde cyclus is ongeveer 40 mja met die cyclus van vorige x gelijk 50 maar die hebk niet meegeteld en dan krijgk dit.

Laatste menstruatie: 20 maart 2010Cyclusduur: 40 Meest vruchtbare dag: 14 april 2010Eisprong dag: 15 april 2010Innesteldag: 20 april 2010 Positieve bloedtest mogelijk 25 april 2010Positieve thuistest mogelijk 29 april 2010

en 20 april hadk bruinverlies! miss klopt ie toch :D

17. music4life

music4life Niet meer actief

jee wat voel ik me ongi 10 dgn na mn eerste pos ovutest zon 8a 9 dgn na eisprong

18. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Fay heb je al getest met de CB digitale test?
    ben beniewd wat eruit komt!!!

19. Fayy

Fayy Niet meer actief

rot test is nog niet binnen :x pas rond 4e word er hier gezegd.. nouja even wachten dan nog als ik al zoveel positieve testen heb moet deze ook maar :p
    laat het straks weten:D!!

20. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik duim voor je! ik heb ook steeds ongi gevoel, ben net uit de stad en het leek wel of het langs me benen na beneden droop (sorryhoor;p) maar eenmaal op de wc NIETS te zien :)

Deel Deze Pagina