Sympthomen?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Fayy, May 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

hoi dames,

heb net de cb gedaan en er stond zwanger 2-3 dus 4 tot 5 weken, ik dacht zelf meer.. maar ja door die onregelmatige cyclus, ik zet er morgen wat foto's op!!
    me moeder wou graag mee kijken en rood dat ik werd, haha.
    maar me borsten doen minder zeer en wat ga ik dan denken? juist ik ga denken dat het fout is en dat me hcg daardoor minder is en er drm maar 2-3 staat :p
    maar kan best kloppen de weken want ben onregelmatig geweest steeds..pff dit maakt het weer beetje echter..
    en vanmiddag wou me vriendin even testen maar die werd helaas ongesteld dus had ik de test maar gedaan want de test lag uit de verpakking en ook meteen een streep, probeerde steeds te plassen want de druk datk moest plassen was helaas een vals iets want kwamen steeds maar paar druppels maar uit eindelijk hehe toch 2 testen erbij :p

hoop dat jullie ook een positieve test in handen mogen hebben

liefs!

2. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    als er 2-3 staat ben je echt 4 -5 weken zwanger!
    Het gaat er niet om hoelang je cyclus is maar deze heeft aan dat je nu 2 -3 weken na de bevruchtig zit nu.....
    je moet niet meetellen op welke dag je ei gesprongen is!
    Maar iig super dat je zwanger bent toch!!!

3. Fayy

Fayy Niet meer actief

#43 Fayy, May 20, 2010
    Last edited by a moderator: May 20, 2010

omdat me cyclus onregelmatig is deed ik het gemiddelde en dat was 40 en kwam ik uit op 7 weekjes drm keek ik er van op.
    maargoed de innesteling enz kan makkelijk een andere dag zijn geweest enz :)
    en toen ik dat met cycl uitrekende enz kwam er uit dat 20april innesteling was en toen die dag hadk juist bruinverlies!
    dus ik zit gelijk van alles te bedenken maar dat is eigenlijk helemaal niet nodig, ik vind het super!!!:)
    heb trouwens toenstraks zoveel gedronken zoals ik zei en toch een dikke streep op de kruidvat test! en op die van CB ook positief natuurlk maar heb van te voren veel gedronken zodat ik wel moest plassen dus niet puur, maar dat kan toch geen invloed hebben op de hcg?

hoop dat jij ook snel een positieve test heb :)

heb vast me banner gewijzigd maar nu staat er 5 weken 3 dagen ik laat het even zo tot ik meer weet vind een banner zo leuk ;)

4. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Ik snap ook wel dat je dacht dat je langer was, maar CB geeft aan vanaf de bevruchting en nu in jou geval 2 tot 3 weken na de bevruchting, dus 4 tot 5 weken zwanger.....!
    je kan beter denken dat je 4 weken bent dan dat je straks een echo hebt en je denkt dat je bijv. 10 weken bent en opeens ben je er nog maar 7.... das ook niet leuk!
    dan wordt je ineens 3 weken terug gezet....
    het belangrijkste is: JE BENT ZWANGER!!!! haha echt super.
    Ik hoop dat je een goede zwangerschap te gemoed gaat en niet al te veel last krijgt van die fijne kwaaltjes!!!!
    Is dit trouwens je eerste kindje?

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ik heb zelf ook geen beste ervaring met die zws indicator
    hij gaf bij mij 1-2 aan toen ik al bijna 7 weken was, helaas is dat in een mk geeindigd.

maar ik zou toch door een deskundige laten meten hoever je bent

6. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Glimworm, kan zijn dat je beebje toen al meer meer leefde en dat de cb daarom 1-2 aangaf???

7. Fayy

Fayy Niet meer actief

ja de eerste :) ben wel blij heb nog wel gevoelig borsten maar niet meer erg zeer ofzo maar net zat ik heerlijk buiten ik dacht dat er een beestje over me heen liep ik kijken.. niets te zien gebeurde gwn wat in me buik,hihi

ja je heb gelijk straks word ik nog meer terug gezet maar drm zeg ik het komt gwn door die onregelmatige cyclus anders had ik wel zeker geweten dat het langer had geweest of dat eisprong later is kan ook, maar goed ik moet niet zeuren!

8. Fayy

Fayy Niet meer actief

aah wat spijtig :(
    het kan indd zijn dat het kindje al eerder gestopt is met groeien en het daarom zo werd aangegeven.
    ik zie nu dat je weer zwanger bent, geniet ervan!!!! gefeliciteerd!!

9. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Glimworm gefeliteerd!!!

10. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

Jan 23, 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    Helaas is het weer niet raak deze maand. vanmorgen ongi geworden

11. Fayy

Fayy Niet meer actief

jammer vlinder :(, ik zal voor je duimen dat je de volgende ronde een mooie positieve test heb!
    het kan allemaal want zelfs ik ben zwanger met een onregelmatige cyclus van vorige x een x zelfs 140.

en jij heb een hartstikke mooie cyclus! :)
    liefs

12. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

May 16, 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hey Fayy,

Van harte gefeliciteerd nog met je zwangerschap! Geniet ervan!

Jou forum geeft mij voor nu nog goede hoop. Na mijn innesteling heb ik bruinbloedverlies (slierten) gehad, nu is het is het minder geworden, en mijn eisprong deze maand was zo heftig, veel onderbuik krampen enzo en ik mag over 3 dagen testen ik hoop dat mijn menstruatie uitblijft!! :(

Maar jou verhaal geeft mij goede hoop!

13. Fayy

Fayy Niet meer actief

Dankjewel meid :),

Ik had precies hetzelfde als jij had, maar me borstenpijn neemt af maar daarna gelijk weer gevoel gelukkig, me buik rommelt niet meer echt hoop dat ie dat wel even gaat doen, ben zo onzeker! steeds als ik naar de wc ben geweest kijk ik goed in de pot en al zie ik er iets in drijven (omdat er eten door t toilet gespoeld is ofzo) denk ik steeds dat ik een mk gehad heb maar snel verloskundige bellen maar je kan pas tussen de 10e en 12e week voor een echo, maar komt goed miss als het zover is dat ik dan al meer voel, soms voel ik wel dingen en dan denk ik " oja zwanger! " haha,
    als ik jou was zou ik lekker testen je kan met de predictor testen 4 dagen voor je menstruatie en met de CBindicator ook denk ik! alleen met de predictor hoor ik slechte verhalen maar bij mij heeft ie goed zn werk gedaan iig :)

Succes met testen, hou je me op de hoogte?? :D

14. Vuurtorentje84

May 16, 2010
    767
    0
    0

Ik laat het je wel weten, ik had voor mijn eisprong een predictor test gehaald 4 dagen voor NOD en paar KV teseten. Ik durf de test niet te doen, ben namelijk bang voor een teleurstelling :(. Als ik het doe, dan heb ik zekerheid. Mijn bruin bloedverlies is sinds vandaag afgenomen en heb erg hoofdpijn. Ik weet niet wat dit betekend.

Ik kan mij heel goed voorstellen, dat jij alsnog zekerheid wil hebben, ondanks je toch positief heb getest. Je wilt iets voelen een teken van leven, dat je het gevoel wilt hebben van het zwanger zijn!
    En dat je nu ook extra de eerste 3 maanden voorzichtiger bent.
    Wanneer ga je voor je eerste echo??
    Mijn schoonzusje is volgende week uitgerekend, jammer genoeg hebben wij geen contact ( band is namelijk heel slecht).

Ik laat je het wel weten 25 mei is mijn NOD bijna over 2 dagen!!!:(

15. Vuurtorentje84

May 16, 2010
    767
    0
    0
    Oh ja en probeer zoveel mogelijk te genieten van je zwangerschap!!

16. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik geniet er ook wel van maar had gelezen dat als je sympthomen afnemen het op een mk kan duiden en hier op het forum zit ook een verloskundige die vragen beantwoord en vele dames hebben dezelfde soort vragen waar ik ook graag antwoord op wil hebben en dan zie je dat dat gewoon kan afnemen en later weer kan toenemen enz (heb dan ook geleerd dat als het fout zit je streepjes lichter worden op de test waneer je weer een testje doe en de mijne zijn alleen maar donkerder geworden) dus daar ben ik wel gerust in en omdat ik een onregelmatige cyclus heb laatste keer 140 niet normaal gewoon ( vraag me dan ook af van " wrm na de ALLERLANGSTE cyclus die ik ooit gehad heb inene zwanger?:p ) maar mijn redenen waren dus steken in de liezen en het bruine verlies want maakte al een vreugdedansje want dacht dat me cyclus weer korter werd, maar dit is nog leuker;P ik had met de CB getest 2-3 stond er dus 4-5 weken is dat en ik d8 dat ik al 7 weken was ofzo :$ dus heb even gemiddelde cyclus gemeten ( - die vorige cyclus) en dat was dan 40 en dan stond er 20 april innesteling en juist op 20 april had ik dat bruine!! haha maargoed hoofdpijn heb ik ook erg gehad hoor! en als ik het nu eindelijk eens goed heb zit ik vandaag op precies 5 weken dus ik ga morgen weer een CB indicator doen en als daar dan 3+ staat dus 5 weken en meer dan bel ik de verloskundige op, miss pak ik het niet zo aan als alle andere maar ik ben echt zo onzeker, denk dan ook van..HUH kan IK zwanger worden? met al die onregelmatige cyclussen? alhowel het gemiddelde 40 is en k dat wel netjes vind hoor!!! maar ja die laatste .. grr :x
    heel verhaal ;$
    je hoort morgen van mij hoe en wat:D

en wees niet bang om te testen het klinkt misschien hard maar als je niet zwanger ben dan komen er een paar dagen later echt niet 2 streepjes te staan..ena l ben je wel zwanger de streepjes lopen niet weg!! nja je kan ook te weinig hcg hebben dat de streep later zichtbaar word met een volgende test,( ja dit hoor je uit mij mond ik heb al 6x getest en wil graag weer met de CB testen morgen maar dat is dan ook echt de LAATSTE:p) ik had bij me eerste test zoiets van HUH! haha ik teste vaak onnodig en met de laatste cyclus ook ( hallo 140!) maar 2x negatief heb die testen laats weer teruggekeken had ze gwn nog :| dus kan gelukkig niet sinds nov. al zwanger wezen, maar k geloofde me positieve iig niet! allemaal door de steken in me lies en het bruine! en nu weet ik gelijk waar de erge hoofdpijn vandaan gekomen is

aan de andere kant snap ik je wel je zit nog voor je nod vat het ook niet te persoonlijk op hoor ik bedoel het eigk goed :)
    ben erg benieuwd!!!

liefs!

17. Vuurtorentje84

May 16, 2010
    767
    0
    0
    Hey Fayy,

Alles goed met jou en de kleine?;)

Ik heb getest met de predictor, maar was mislukt. Hoor heel veel negatieve reactie's ervan ik behoor jammer genoeg ook bij die club :(. Jij had er wel goede ervaringen mee zag ik?

18. Fayy

Fayy Niet meer actief

mislukt in de zin van negatief? of in de zin van positief? of heb je de test niet goed uitgevoerd? haal anders die van de kruidvat meis.
    ik dacht dat de mijne ook VALSpositief gaf maar daarna de c1000 test positief en 3 kruidvattesten en 1CB gaf 2-3 aan en gister gaf ie 3+ aan dus dan is predictor bij mij gewoon goed geweest denk ik dan.

heb weinig sympt. heb nu wel vaker dat me buik borrelt haha en afentoe gevoelige borsten:p en vanacht werd ik ff wakker door wat gedruk :p komt wel goed denk ik zo:)

alleen zat gister echt te tellen vanaf me laatste menstruatie dan had ik al 9 weken moeten wezen ofzo maar heb een topic gevonden.. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/146146-lange-menstruatiecyclus-extra-lang-zwanger.html en die stelde me erg gerust nu weet ik zeker dat ik niet gek ben, ik dacht kunnen best paar weken af omdat ik zo onregelmatig ben/was. en als ik goed doortel heb ik met 3weken en 2 dagen lichtpositief getest of iig vanaf 3w2d tot hoogstgend 3w6d en dat vond ik erg vroeg want die predictor was licht en dag later met ochtendurine gelijk een dikkere streep ben all1 nog beetje onzeker omdat ik dacht datk verder was en het nu blijkt datk in week 3 begin 4e week al positief getes theb. zit overal te zoeken of dat wel kan zo vroeg :$ vind jij het erg vroeg? ( ik wist het iig niet natuurlijk ik dacht dat je vanaf je laatste menstr. moest tellen :) )

ben op zn minst 5weken en 1 dag en op zn hoogst 5 weken en 5 dagen. vind het nog onwerkelijk zovaak geen sex gehad en me eisprong weet ik ook niet waneer die is en me cyclus hiervoor is me allerlangste 140.. en nu zou me cycl ongeveer 48 zijn gweest past opzich wel in t rijtje maar ja ik hoor het wel als i keen echo gehad heb:) over paar weken even bellen want kan pas tussen week 10 en 12.

waneer ga jij weer opnieuw testen??

Liefss

19. Vuurtorentje84

May 16, 2010
    767
    0
    0
    Heyy Fayy!

De test was gewoon mislukt te weinig urine, volgens de klantenservice (05.30 uur getestvanochtend). Ik ben er de hele dag mee bezig geweest, tot dit moment zeg maar. IK WORDT ECHT GEK VAN ONZEKERHEID!
    De klantenservice zei dat het mislukt was, weinig urine. Als je de test hebt uitgevoerd, moet er een duidelijk streep staan of niet, bij mij was het dus van geen beide het geval, beide vensters zag ik binnen het half uur geen streepje, alleen bij het begin van het
    T venstertje was het roze, maar het liep verder niet door.

Toen ik op mijn werk was vanmiddag keek ik dus weer op test en zag ik dat wel het controle venstertje een streepje had, maar het
    T venstertje was gewoon rozig en en heel wazig witte streep doorheen. Toen heb ik daarna de klantenservice gebeld.
    Ik heb wel lichte afscheiding, wat licht bruin, maar helemaal niet veel ofzo, normaal hoor ik al sinds gisteren twee dagen ongesteld te zijn?! Het is totaal geen bloed...

Ik snap dat je het nog onwerkelijk vind, maar je bent degelijk zwanger, geniet ervan! :p Heb je zo n test van clearblue digital gehaald, daar zie precies hoe lang je zwanger bent. Dus hoeveel weken en was je toevallig ook al naar de verloskundige geweest?

Het kan namelijk wel dat je zo vroeg heb getest, je hgg waarde was gewoon hoog op dat moment!

Spannend allemaal he?! We zijn er zo mee bezig hihi

Morgen ga ik testen met de Clearblue digital, als het poistief is, maak ik en foto en dan zet ik hem op mijn profiel!

Liefs,

20. Fayy

Fayy Niet meer actief

nou meis een lichte streep is ook een streep. kzal ff mijn test opzoeke!

Share This Page