Onzeker over zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door FashiOn, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Ik voel me onzeker over of ik echt zwanger ben. Ik heb heel veel testen gedaan en die zijn positief. Op dit moment heb ik geen kwaaltjes, 2 dagen geleden begon het een beetje met gevoelige borsten(blauwe aders had ik al wel een beetje)maar dat begint nu alweer minder te worden. Die aders zijn ook maar op sommige momenten heel duidelijk te zien. Op andere momenten zijn ze een stuk lichter en niet zo lang.

Ik voel me ook gewoon te goed en dat maakt me zo onrustig. Wel heb ik last van witte afscheiding en puistjes. Maar die puistjes had ik ook als ik ongesteld was/zou worden. Dus ik weet niet of dat daarmee te maken heeft.

Weet iemand of dit normaal is? Ik heb volgende week vrijdag een echo bij de gyn maar ben zoo bang dat er dan niks te zien is :(

Groetjes FashiOn

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Volgens mij is het wel normaal hoor, ik heb ook nergens last van. Ik had heel even wat gevoeliger borsten en was een beetje misselijk, maar dat is ook al weggezakt. Had bij mijn eerste zwangerschap ook niet echt veel last van kwaaltjes. Ik ben alleen wel moe. Het is gewoon een rare tijd, het eerste trimester, of in ieder geval tot de eerste echo. Het enige dat je hebt is een posi zwangerschapstest en geen ongesteldheid, en voor de rest merk je nog helemaal niets aan je lichaam. Geniet er maar van ik ken genoeg mensen die dodelijk vermoeid/ziek/zwak en misselijk zijn ;)

3. Mama in Spee

14 apr 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik ben morgen 6 weken zwanger en ik ben zoooooooo zenuwachtig, want dit weekend is een mijlpaal. Vorige twee keer is het bij de 6 weken mis gegaan.
    Volgende week donderdag heb ik mijn eerste echo en ik hoop zo dat ze wat zien!!! Wachten, wachten, wachten ik word er gek van.
    De vorige keren had ik wel een halve week ervoor last van bruinverlies. Dat heb ik nu niet. Zou dat een goed teken zijn?????

4. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    he mama in spee, wij lopen exact gelijk op!
    Dit is voor mij de eerste zwangerschap na 15 maanden proberen. Ik ben dan ook heel onzeker.
    Kan me voorstellen dat je nog onzekerder bent na een eerdere miskraam!
    @ fashion: Ik voel de ene dag niets, de andere dag een branderige pijn, vooral als ik vermoeid ben. Ik houd me vast aan de gedachte geen bloed = goed.

5. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

@Juul: Oke ik hoop eigenlijk dat ik wel iets van kwaaltjes heb:p Dan heb je die onzekerheid niet zo denk ik.
    Op sommige momenten denk ik echt, ik voel me gewoon veel te goed, en dan denk ik: ben ik wel echt zwanger..?
    Ben ook wel zenuwachtig voor de echo..

Deel Deze Pagina