Goedemorgen dames, Ik ben op 28 maart gestopt met de pil, ongesteld geworden en 1 april zijn wel al begonnen met klussen!!! 12 april voelde ik echt pijn en steken in mijn linker lies, dat duurde een aantal uren. MIsschien mijn eisprong. Ik weet het niet. Nu sinds twee dagen voel ik me misselijk in de ochtend. Heel lichtjes en duurt ook niet lang. Vandaag weer ook . Over 10 dagen kan ik testen en dit is mijn eerste ronde. Bij mijn dochtertje was het gelijk raak! Dus wie oh wie
Ik zou bijna zeggen dat het je hormonen zijn aangezien je net met de pil bent gestopt maar je verteld ook dat het bij je dochter meteen raak is dus wie weet deze keer ook. je bent dan wel een van de weinige die zo snel zwanger raken maar even tien dagen in spanning zitten meid en dan heb je je antwoord. Succes
misselijkheid zegt helaas niets...ben ook 4 dagen misselijk geweest maar ga vandaag echt ongi worden... Succes, ik hoop dat je snel zwanger bent en de 10 dagen een beetje snel voorbij zijn
Ik was in augustus tussen de pil heen zwanger geworden. Ik was aan de antibiotica. Maar eindigde met eem vmk. Het kan van alles zijn ben benieuwd.
Ik ben na mijn eisprong tot aan mijn menstruatie wel vijf keer misselijk geweest, en heb ook echt overgegeven. Maar ben toch ongesteld geworden. Ik denk dat ik nog aan het ontpillen ben. Maar dit is bij iedereen anders. Je zegt dat het bij je dochtertje meteen raak was. Dus wie weet? Misschien is het nu ook wel raak Succes!