Snap er niets van..

Discussion in 'Eerste symptomen' started by safsaf, Dec 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. safsaf

safsaf Lid

May 17, 2009
    16
    0
    0
    Ik zit nu een paar dagen voor mijn NOD, althans ik vermoed dat die dit weekend komt. Ik weet niet meer wanneer de eerste dag van de ongesteldheid was.

Nu heb ik al een aantal testjes gedaan, ja ja ongeduldig :). Allen van cb, waar binnen de tijd wel een lijntje verscheen, maar dat was niet zo dik als die horizontale lijn (soort pennenstreep). Wel gigantisch duidelijk dus, maar te dun. Ik heb vandaag ook een test gedaan van testpoint, midden op de dag, maar die was negatief.

Ik wilde me er dus bij neer leggen, ook al voel ik me zwanger. Ik ben al een paar dagen met vlagen misselijk over de hele dag, heb veel waterige afscheiding (sorry voor details), momenten van duizeligheid (vandaag was ik zelfs aan het trillen). Af en toe krampen in mijn buik, vergelijkbaar met bandenpijn (herken ik nog van de eerste) en het gevoel van een bal in mmijn baarmoeder te hebben (had ik ook bij de eerste). Maar de test is negatief dus ik denk, ga morgen wel naar de dokter.

Nu zag ik alleen net, dat er gewoon vocht uit mijn tepels komt :( en niet weinig, maar vrij veel (als ik ze masseer komt er nog meer). Gewoon doorzichtig waterig vocht.

Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn?? Morgen maar weer nieuwe testen halen hihi, maar het wachten blijft vervelend :D

2. helia

helia Actief lid

Dec 4, 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Nou zo te horen zou je best zwanger kunnen zijn "spannend";)
    Hou ons op de hoogte.
    En succes

3. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik hoop het voor je! Vocht uit je tepels?
    Heb ik nog nooit van gehoord.

4. safsaf

safsaf Lid

May 17, 2009
    16
    0
    0
    Normaal, bij zwangerschap, dan kan je last krijgen van vocht uit je tepels. Als in een voorbode van melk. Bij mijn eerste gebeurde dit pas achterin de zwangerschap. Het is dan waterig, nog niet wit (als in melk) ofzo. Dat heb ik dus nu ook. Sommigen hebben dit het hele jaar door, of bijvoorbeeld na sexueel contact of bij sterke hormoonhuishouding. Maar ik heb dit, buiten mijn zwangerschap, nog niet meegemaakt. En aangezien het zoveel is, zou ik het raar vinden dat dit 'gewoon' gebeurd.

Maar ik wacht gewoon af idd. Misschien straks na werk even snel naar kv om een test te halen ofzo. 2 Voor 5, dan kan ik nog een keer in de morgen testen (want ik kan niet wachten tot de volgende morgen, als ik hem in mijn handen heb :))

Ik laat het weten :)

5. hope4somthing

hope4somthing Actief lid

Dec 15, 2009
    106
    0
    0
    Friesland
    Hier precies hetzelfde alleen kreeg ik het een anderhalve week voor mijn nod.....
    wel naar de dokter geweest ermee aangezien mijn moeder erfelijke borstkanker heeft maar dat was het gelukkig niet...
    Misschien dan toch een zwangerschap!?!
    Ook ik heb dit nog nooit eerder gehad...
    Over 2 dagen testen dus wie weet...

6. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    En weet je al wat??

7. Schildpad

Schildpad Actief lid

May 3, 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Ik wist niet dat je zo vroeg al vocht uit je tepels kon hebben. Ik kreeg dit pas met ong 20 weken. Ik hoop echt dat je zwanger bent. Miss morgen weer testen met ochtendurine..??

Ik ga duimen!!!!!:)

8. safsaf

safsaf Lid

May 17, 2009
    16
    0
    0
    Hier is mijn ongi gekomen :( Alhoewel ik het niet zo ervaar. Ik ging naar het toilet en ineens met een grote plons (sorry voor details) kwam er echt een klomp uit. Dit ging gepaard met bloed natuurlijk, maar heel anders als mijn normale menstruatie. Ik heb er een beetje dubbel gevoel over dus.

Ik had mijn moeder gister nog gebeld, die dacht ook gelijk dat ik zwanger was. Ze heeft nl ongeveer zelfde symptomen als ik had destijds. Dus dit is dan wel erg zuur.

Ik heb na mijn eerste kleintje een zeer onregelmatige cyclus gehad. Daarbij had ik een kleine cyste. Ik heb hiervoor medicijnen gekregen omdat mijn baarmoederwand niet genoeg zou rijpen zeg maar, en dus altijd deeltjes bleven zitten. Ik had nu net 2 maand een normale cyclus. De vorige keer was ik ook gelijk de eerste maand zwanger geworden, dus raar keek ik er niet van op. Maar dit baart me dan toch enige zorgen.

Ik ga binnenkort gewoon naar de dokter en vraag of hij misschien wil nakijken hoe en wat. Ben overigens nog steeds misselijk. En heb enorme krampen :(

Bedankt iig voor jullie reacties! En ik hoop voor jou 'hope4something' dat je een vette positief krijgt!!

9. hope4somthing

hope4somthing Actief lid

Dec 15, 2009
    106
    0
    0
    Friesland
    He meissie

Jeetje wat naar....snap dat je er niet een lekker gevoel bij hebt, zou ik ook niet hebben als ik nu ongi zou worden....
    Hou me/ons even op de hoogte ok?
    Ik hoop ook zo dat ik een posi krijg maar heb nog steeds geen gehaald.
    loop er een beetje tegenaan te hikken maar miss dat ik vanmiddag gewoon een haal...
    Zodra ik meer weet laat ik het natuurlijk even weten.

liefs

10. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

Nov 29, 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb jaren geleden weleens vocht uit mn tepels gehad maar toen scheen ik schijnzwanger te zijn geweest

11. safsaf

safsaf Lid

May 17, 2009
    16
    0
    0
    Hoihoi,

@ Hope4something: Kan me voorstellen dat je nog liever even wacht met testen. Ik wacht de volgende keer iig wel tot mijn NOD dag. Dat heb ik bij mijn eerste ook gedaan. Maar je bent bijna op je NOD dag zie ik, dus.. spannend!! Ben zeer benieuwd en hoop echt van harte dat je een dikke posi hebt!!

@amundsen 1978: Als eerst: gefeliciteerd met je zwangerschap! De eerste keer bij mijn zwangerschap had ik ook wel vocht dat uit mijn tepels kwam. Mijn moeder schijnt het bij de 2e ook eerder te hebben gehad. Maar het zou zo maar kunnen natuurlijk, je kan jezelf/lichaam aardig voor de gek houden. Wel apart lijkt me dat. Maar ik dacht dat je bij schijnzwangerschap ook meestal overtijd moest zijn, dit was ik niet nl. Ik was ook niet eens bezig met zwanger worden. Opeens 'voelde' ik mij zwanger, vandaar uit ben ik gaan testen.

Wij wilden niet serieus met kindjes bezig zijn. We zijn al gezegend met 1. Maar natuurlijk zou het leuk zijn als er nog 1 (of 2 hihi) bij komen. We lieten het gewoon op het beloop. En omdat ik pas net 2 maand mijn cycli weer op rit had, stond ik er niet eens zo bij stil. De wens is nu wel vergroot haha, dus misschien dat we er nu wel bewuster mee bezig gaan en hopen dat de volgende ronde positief nieuws brengt!

Share This Page