Hallo allemaal, Ik heb erge last van koude rillingen, maar tegelijkertijd heb ik het weer bloedheet. Ik heb ook last van ongi achtige krampjes maar dan anders. En mijn humeur is zo sterk wisselend. Het ene moment ben ik super blij en gelukkig en een seconde erna kan ik zo agressief reageren en voel ik me depri. Zo sterk als dit heb ik het nog nooit gehad. Zit nu 3 dagen voor NOD. Zou het iets kunnen betekenen? Wachten duurt lang zeg!
dat weet je pas na je posi test.. nogmaals.. probeer niet overal op te letten.. je geest kan gemene spelletjes met je spelen! succes voor de komende dagen!
Ja ik weet het, ik moet geduld hebben dat is het beste. Maar ik voel me deze maand zo anders dat ik me niet voor kan stellen dat ik me iets inbeeld. Normaal als ik ongesteld word voel ik dit pas de dag vantevoren. Nu voel ik me al een week alsof ik ongesteld moet worden. Alle symptomen die ik normaal voor een ongi heb zijn nu veel heftiger en duren dus nu al een week. Dit heb ik nog nooit gehad. Zou dit kunnen betekenen dat ik zwanger ben? Wie heeft deze ervaring ook? Ben heel erg benieuwd. Ik voel me deze maand toch echt anders dus ik krijg een klein beetje hoop. Zit nu 3 dagen voor NOD!
Het kan allemaal! hihihi je hoort mij ook niet zeggen dat je niet zwanger kan zijn... maar echt relax! hihihi als je nu zwanger bent dan ben je dat over een paar daagjes ook nog wel.. eeeh ja snapt me wel.. je kunt er nu toch niks meer aan veranderen bedoel ik te zeggen. ik heb ook wel eens een cyclus dat ik niks voel.. helemaal niks en dan de volgende heb ik weer dit de andere weer dat.. in die 19 keer was er telkens wel wat anders (ook vele dingen hetzelfde)
Hoi Ingeborg, Laat je niet gek maken joh! De hoeveelste ronde is dit trouwens voor jou? Misschien heb je bij jezelf al gemerkt dat iedere cyclus weer anders is en andere symptonen geeft. Ik heb het nu ook weer, een totaal andere cyclus als de vorige keer en de keer daarvoor enz... Probeer inderdaad een beetje down to earth te blijven, is moeilijk, weet ik, maar behoed je voor een eventuele teleurstelling. Niet ongesteld worden is een duidelijk symptoon! Ik duim voor je, heel veel succes! Liefs Kari