Hoi dames ik heb sinds zaterdag een hoge lichaamstemperatuur. Gisteren had ik bv om half 10 ontbeten en na twee uurtjes kreeg ik weer honger/maagpijn. Ik had gisteren ook een keer pijn in me borsten maar het duurde maar 2-3 min. En eergisteren zat ik achterin de auto en we waren ong 30 min op weg. Het was laat in de avond en ik werd erg misselijk. Wat denken jullie hierover? Zou ik zwanger kunnen zijn? Alvast bedankt!!!
Tja daar kunnen wij je echt geen antwoord op geven met die paar dingen die je beschrijft Heb je je NOD al gehad? Ben je al lang gestopt met anticonceptie? Je kan sowieso altijd een test doen, dan weet je het meteen.
Dat duurt nog bijna 1 week, dan is het wat vroeg voor zwangerschapssymptomen denk ik zo. Kan zijn dat je misschien wat last hebt gehad van een innesteling maar ook dat is lastig te zeggen. Je kunt nu niet meer doen dan afwachten en tegen je NOD een testje wagen. Succes!
Tja, met deze 'vage' symptomen kun je echt niks zeggen. Kan net zo goed een griepje zijn.. Even een weekje afwachten is het enige wat je kan doen.