Ik helaas, maar het is voor het goede doel zullen we maar zeggen. Als ik naar mijn werk rij heb ik een plastic zak naast me liggen, voor het geval dat het misgaat...
Ben nu 5 weken vandaag. Dus ook nog heel vroeg. Vind het wel allemaal spannend. Maar ben blij dat ik hier op het forum kan meelezen en wel kan reageren, vind het zo moeilijk om niets te zeggen hierover! Normaal flap ik alles eruit, dus dit is echt een grote uitdaging!
Ja dat kan ik me voorstellen dit is ook wen super uitweg om even je ei kwijt te kunnen vooral in de prille tijd ben je er gewoon wel elke dag 24/7 mee bezig.. En maar duimen. Heb je al een eerste echo gepland?
Hallo, nee nog geen afspraak gepland. We zijn nu ook bezig met de verkoop van ons huis, en deze week twee bezichtigingen gehad. Als we gaan verhuizen zou ik bij andere vk moeten. Dus wilde deze week afwachten om een afspraak te maken, in de hoop dat er meer zicht was op de verkoop van het huis. Maar helaas tot nu toe geen nieuwe afspraak, dus ga ik vanmiddag of anders maandag maar wel bellen voor een afspraak in mijn huidige woonplaats. Wil graag in de week van mijn verjaardag een afspraak, dan is het horen van een hartje toch het mooiste cadeau! Wanneer heb jij de afspraak staan dan?
Ik heb op 16 juli mijn eerste afspraak staan zo spannend ik denk namelijk aan mijn eisprong gevoeld te hebben dat ik een paar dagen verder ben als de berekeningen.. Erg spannend allemaal.. Spannende tijden dus ook voor jullie..
Ik was ook direct beroerd.. maar nu gaat het weer wat beter, geef niet meer over.. er is dus licht aan het eind van de tunnel maar probeer ondanks de klachten er ook van te genieten, het gaat erg snel!
Ik voelde me vanavond ook even behoorlijk misselijk, maar m'n moeder zei direct dat dit niet kon zo vroeg... ? Maar als ik jullie zo hoor kan dat dus wel?
Dit is mijn 4de zwangerschap. En heb het bij 2 al gehad. Het kan prima hoor dat je misselijk bent. Hormonen doen gekke dingen. Groetjes