Ik lees hier alle reacties en eigenlijk had ik mij voorgenomen niet te lezen omdat ik mezelf dan weer hoop ga geven voor deze ronde en mijn lichaam heeft mij afgelopen rondes al zo voor de gek gehouden!! Maar toch heb ik een vraagje ik heb sinds 2 dagen een duizelig gevoel. Ligt in mijn hoofd als ik opsta, niet helemaal fit. Dit kan natuurlijk ook gewoon de weerstand zijn of ijzer tekort (meer eten?!) dus dit hoeft helemaal niet een mogelijke zwangerschap te zijn, maar herkent iemand dit? Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is, super! Geniet ervan!
Loes83, het kan natuurlijk van alles zijn, maar de 2 keer dat ik zwanger was, had ik voor mijn NOD ook last van duizeligheid en licht in het hoofd. Dat maakte toen ook dat ik dacht; Hmm zou ik zwanger zijn?
Ik had voor mijn NOD minder eetlust, en een paar dagen voor mijn NOD werd ik ziek. Echt griepachtig, koorts. Mijn oma had dat ook bij mijn tante dus het zal vast wel met de zwangerschap te maken hebben. Ook had ik elke maand gevoelige borsten na mijn eisprong en deze keer juist niet, dat kwam pas echt nadat ik positief had getest. Verder nergens last van, zover ik weet..
@ Tasjaa, Kar lijn en Ganzje, GEFELICITEERD! Hield jullie lichaam je toch niet voor de gek! Mijn NOD is dinsdag en heb nu een paar dagen wat vage "klachtjes".. Mn darmen rommelen/knorren/borrelen aan 1 stuk door, af en toe lichte baarmoederkrampen met gisteren een tijdje wat pijn (meer een scheut) links richting lies en ben erg moe. Je durft het bijna niet te hopen, maar ik ken dit gevoel niet! Dus wie weet... Ik denk dat ik zondagochtend een vroege test ga doen, dus to be continued!