Niet vooruit te branden!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nathalie20, 11 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie20

    Nathalie20 Actief lid

    10 mrt 2012
    122
    0
    0
    Verzorgende, Baby's!:D
    Hoi meiden,

    Nou ik ben er vrijdag achtergekomen dat ik zwanger ben.. Had eigenlijk vandaag ongesteld moeten worden maar de hele week al ongie krampjes en er kwam maar niets.. Dus 2 testen gedaan en beiden positief!
    Nu heb ik uitgerekend dat ik waarschijnlijk 4weken ben. Maar ik heb al symptomen nou weet niet of het allemaal normaal is?:
    M'n borsten doen zeer niet te geloven
    Ik ben werkelijk niet vooruit te branden! Vanmiddag even op pad geweest, meteen weer gaan slapen!
    Die ongie krampjes blijven komen. Ik weet dat dat normaal is, maar al bij 4 weken? Heb gelukkig geen bloedverlies, maar ik ben echt aals de dood om dit kleintje kwijt te raken:s doe ook het liefst helemaal niks uit angst dat ik iets verkeerd doe.. Lig zelfs in de nacht wakker ervan door de angst en de zenuwen!
    Meer mensen bij wie dit herkenbaar is?
    Liefs!
     
  2. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gewoon proberen te genieten!!
    De krampjes horen er (helaas) bij!
    Ik heb dit nu nog en dat maakt me indd zo nu en dan ook onzeker.
    Je hoeft helemaal niet voorzichtig te doen.
    Je kleintje zit goed verstopt achter de schaambotje.
    Slik je wel al foliumzuur?

    Gefeliciteerd trouwens!!
     
  3. Nathalie20

    Nathalie20 Actief lid

    10 mrt 2012
    122
    0
    0
    Verzorgende, Baby's!:D
    Ja dankje!
    Ja ben gisterochtend meteen naar de Etos gegaan en slik nu foliumzuur. Verder heel gezond eten enzo. Pff weet ook niet waarom ik me zo druk maak. Maar die angst is er gewoon word er gek van! Maar zal ook wel normaal zijn denkik? Moeder gevoelens he haha
    Liefs
     
  4. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ja heb ik ook.
    Ben iedere morgen blij dat er weer een dag om is!!
    Dinsdag mijn 2de echo, had 2wk geleden een echo waar nog niks op te zien was....dus extra spannend!!

    De vk denkt dat ik korter zwanger ben dan ik denk,dus vandaar mijn Onzekerheid!!
    Ik droom er iedere nacht van,maar gelukkig wel positieve dromen. Hihihihi.

    Succes met je zwangerschap.....liefs
     
  5. Nathalie20

    Nathalie20 Actief lid

    10 mrt 2012
    122
    0
    0
    Verzorgende, Baby's!:D
    Zo echt he!
    Jeetje meid dat zal wel naar zijn geweest dan dat er niets te zien was! Wil je me dinsdag even laten weten hoe het was?
    Ik ga morgen even de gyneacoloog bellen denk ik. Heb het gevoel dat ik toch wel verder ben dan 4weken... En omdat ik me toch beetje zorgen maak enzo.. Hoop ik dat ik even langs kan komen:)
    Hoe ver ben jij eigenlijk?
    Haha ja die dromen zijn inderdaad heel herkenbaar! Dat is ook de rede dat ik dacht: misschien is het wel zo! Droomde dat ik een kindje in m'n armen had enzo..
    Maar de gyneacoloog had een jaar geleden gezegd dat ik of heel moeilijk kinderen kon krijgen of helemaal niet. Dus ik zie dit maar als mijn kleine wondertje hihi
    Liefs
     
  6. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nou dan is het zeker een wonder!!!
    Probeer er maar lekker van te genieten.

    Toen ik 27-2 naar de vk ging dacht ik 6wk en 4dg te zijn.
    Maar vk dacht dat ik korter zwanger was,volgens mijn berekening kan dit niet omdat ik sinds 7-2 weet dag ik zwanger ben.
    Had wel geen inwendige echo gehad maar uitwendig.
    Daarom denk ik dat de vk niks kon zien.
    Tja de baarmoeder was gegroeid en je zag het dooierzakje,maar nog geen vruchtje.

    Ik zal dinsdag wat laten weten!
    Laat jij weten wanneer jij je eerste afspraak hebt?
    En probeer te genieten!!
    Liefs......
     
  7. Romper

    Romper Bekend lid

    3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik lig 's nachts ook veel wakker, waarschijnlijk door de spanningen. Overdag heb ik energie voor 10 juist, heel bizar.
    Suc6! Helaas horen die kwalen erbij ;)
     
  8. Nathalie20

    Nathalie20 Actief lid

    10 mrt 2012
    122
    0
    0
    Verzorgende, Baby's!:D
    @Melanie:
    Ik heb vandaag gelukkig een betere dag:) ga vanmiddag naar de huisarts toe dus dan hoor ik hoe het verder gaat!
    Ook niet echt slim dat ze een uitwendige echo heeft gedaan.. Inwendig lijkt me het meest logisch toch? Ik hoor morgen wel van je!

    @romper:
    Erg he dat wakker liggen 's-nachts! Ik lig maar te malen en te doen haha
     
  9. Romper

    Romper Bekend lid

    3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou idd! Ik ga ermee naar bed en ik sta ermee op. Probeer echt aan andere dingen te denken, maar het lukt me niet. Misschien dat me dat beter lukt als ik bij een vk ben geweest. Eerst ga ik ook nog naar de ha om wat vragen te stellen.

    En alsof ik hier te hard heb geroepen, want ik ben nu helemaal niet vooruit te branden! Maar dat kan ook komen doordat het hier op kantoor erg warm is.
     
  10. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik ben bij deze zwangerschap ook veel moeier dan bij de eerste zwangerschap. De eerste weken lag ik zoveel mogelijk op de bank en 's avonds lag ik vaak om 20uur al op de bank te slapen ;)
    Eigenlijk heel gek want bij mijn eerste zwangerschap werkte ik 40uur per week (+alle overuren door zieke collega's) en had ik ook het huishouden en mijn eigen dingen. En nu werk ik maar 2,5dag.... Verder ben ik de eerste 12-13weken ongelooflijk misselijk geweest (had ik bij de eerste niet).

    Maar het gaat hier al een stuk beter en heb meer energie en de misselijkheid gaat goed zolang ik maar geen koffie drink 's ochtends hihi. xx
     
  11. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hoe was het bij de ha Romper??

    Ik zit nog ff op de bank en dan snel naar bed,hopen dat het morgen is haha.
    Ik ga nu eerst nog even de dvd kijken van de echo van mijn zoon. *zwijmel* hihihi
     
  12. Romper

    Romper Bekend lid

    3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sas: het kan dus ook nog verschillen per zwangerschap. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wat moeheid betreft tot nu toe niet mag klagen, maarja, laat ik het even afkloppen...

    @Melanie: een spannende dag dus voor jou! Ben benieuwd hoe de 2de echo was!

    Ik ben nog niet bij de ha geweest. Die was met vakantie en vanaf vandaag weer terug. Volgende week dinsdag heb ik een afspraak, want dan kan mn vriend ook mee. Aan haar kan ik dan bijvoorbeeld vragen om een goed bekend staande vk in de buurt.
     
  13. Nathalie20

    Nathalie20 Actief lid

    10 mrt 2012
    122
    0
    0
    Verzorgende, Baby's!:D
    @ Sassie: Koffie is inderdaad een hel haha

    Ik ben gisteren naar de ha geweest, alles tot nu toe goed:) 4,5 week. Over 5 weken mn eerste echo!!:D
    De afgelopen 2dagen was de buikpijn duidelijk minder. Maar vandaag weer steken niet normaal!! Volgens collega bandenpijn? Weet niet of dat normaal is bij 4,5 week?
     
  14. Elies25

    Elies25 Niet meer actief

    Genieten gaat vaak die eerste periode niet door alle kwaaltjes waar je al met 4 weken last van kunt hebben. Ik kan me helemaal voorstellen dat je nog zo onzeker bent. Op zich is het niet zo dat je een miskraam kunt voorkomen door rustig aan te doen (als je lichaam het wil afstoten dan gebeurt het toch wel), maar het kan geen kwaad om rustig aan te doen. Luister nar je lichaam en wat niet gaat, dat gaat niet.

    Ik ben ook doodmoe geweest, kon bijna niks van 5-11 weken en heb 6 weken niet gewerkt.
     
  15. Thea23

    Thea23 Fanatiek lid

    7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ik ben zo moe niet normaal meer moet mezelf echt pushen om iets te gaan ondernemen... moet boodschappen doen en daar zie ik echt tegenop aangezien ik heel duizelig ben op het moment
     
  16. Elies25

    Elies25 Niet meer actief

    herkenbaar Thea, rustig aan en neem je tijd. Als t niet gaat, laat dan je man gaan. Vooral jezelf niet pushen. Hopelijk gaat het over een paar weken beter met je. (ja ik weet t heb je nu niks aan, ik kon ook iedereen wel schieten die zei: gaat allemaal wel over).
     

Deel Deze Pagina