symptomen anders bij de tweede?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by pimpermel, Feb 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pimpermel

pimpermel Lid

Feb 15, 2009
    91
    0
    0
    zijn de symptomen anders bij de tweede dan bij de eerste? we willen graag een tweede en heb 2 dagen buikpijn gehad, een paar dagen na mijn vermeende eisprong (heb nog niet zo goed zicht op mijn cyclus, heb nu af en toe wat krampen) en nog steeds witverlies. kan me heugen dat ik bij mijn eerste ook veel witverlies had. verder heb ik zere borsten, en dat heb ik nooit, ook niet vlak voor mijn ongi. ben nog niet zo lang geleden gestopt met de pil, dus misschien is dat het wel..

2. cruella

cruella Actief lid

Apr 18, 2008
    259
    0
    0
    zuidholland
    Hey meid,

Ja hoor alle zwangerschappen zijn verschillend, dus kun je heel andere symptomen hebben...

Ik heb zelf 3 pracht kindjes, en alledrie mn zwangerschappen waren anders....

Ik probeer nu ook voor mijzelf te vergelijken wat ik toen voelde.. haha werkt niet..

Liefs X C.

3. cruella

cruella Actief lid

Apr 18, 2008
    259
    0
    0
    zuidholland
    oja, heb zelf ook veel witverlies, kramp/ steken, en vooral 's avonds last van borsten..

En ik zou de hele dag kunnen slapen..ppffff zo moe ben ik nog nooit geweest..

Liefs X C.

4. cruella

cruella Actief lid

Apr 18, 2008
    259
    0
    0
    zuidholland
    oja, heb zelf ook veel witverlies, kramp/ steken, en vooral 's avonds last van borsten..

En ik zou de hele dag kunnen slapen..ppffff zo moe ben ik nog nooit geweest..

Liefs X C.

5. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

Aug 20, 2008
    230
    0
    0
    High Care verpleegkundige
    almere
    volgensmij is het elke keer anders, zeggen ze.
    Ik merk het wel.
    Toen ik de 1e keer zwanger was was ik veel moe, had supergevoelige borsten en voelde mn baarmoeder goed. (helaas is het met 9,5wk fout gegaan dus verder weet ik het niet)

Nu heb ik last van mn maag, maagzuur, al misselijk geweest en soms het gevoel van een opgezette buik (darmen?) en last van hoofdpijn. En voel af en toe wat in mn buik (krampen, menstruatie achtig misschien)maar voelt anders als de vorige keer, tenminste dat idee heb ik.

Succes in iedergeval, wanneer ga je een test doen?

6. pimpermel

pimpermel Lid

Feb 15, 2009
    91
    0
    0
    dat is zo ja.. domme vraag, maar het zou misschien zo kunnen zijn dat je wat minder kramp voelt e.d. omdat het allemaal wat meer uitgerekt is?

7. cruella

cruella Actief lid

Apr 18, 2008
    259
    0
    0
    zuidholland
    Hmm das een goeie, mijn ervaring is dat ik juist iedere zwangerschap meer kramp krijg... ook steeds eerder bandenpijn :confused:

Liefs X C.

8. pimpermel

pimpermel Lid

Feb 15, 2009
    91
    0
    0
    ok, nou ik zal gewoon af moeten wachten. ik weet niet eens goed wat voor cyclus ik heb dus misschien heb ik mijn ei helemaal gemist.. volgens de calculator had ik 14 februari mijn ei bij een cyclus van 28 dagen. maar misschien is het deze maand wel net iets langer en is mijn ei ook later geweest..

Share This Page