Symptomen bekend?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meisje78, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hier hetzelfde, ik voel sinds enkele dagen een vreemd gevoel in de onderbuik, soms opgezette buik en licht pijnlijke onderrug en voorbije nacht pijnlijke borsten, en vreemd gevoel in maag, opvallend vroeg wakker en vreemde dromen die ik anders niet heb... Of houd ik mezelf voor de gek?
    Ik heb deze ochtend getest maar deze was negatief, misschien heb ik te vroeg getest aangzien ik een vrij lange cyclus heb maar je zou er inderdaad gek van worden! Seffes word ik nog ongesteld :rolleyes:
    Succes meiden 8)
     
  2. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Maar hoe weet je nou wanneer je te vroeg test. Want sommige tests kunnen al vanaf 25 mlU/ml het hormoon meten.
    En er staat ook in de gebruiksaanwijzing dat je dat hormoon al aanmaakt sinds de bevruchting. Het verdubbeld zich om de 2 dagen.
    Dus dan moet je 4 dagen voor NOD tochwel aan die 25 mlU/ml zitten?
     
  3. pascal

    pascal Lid

    3 aug 2007
    31
    0
    0
    euh wel spannend allemaal hoor.. mijn vriendin heeft verder helemaal geen klachten.alleen heel veel witte vloed, wat ze normaal niet heeft. 5 augustus de nod dag... eigenlijk zou ik liever vandaag dan morgen gaan testen. mijn vriendin heeft zo iets van dat zegt toch niks, wachten maar dat we een dag of 2/3 over tijd zijn, dan pas heb ik een beetje hoop.
    voor jullie ook allemaal heel veel succes
     
  4. meisje78

    meisje78 Lid

    2 aug 2007
    16
    0
    0
    Hoi Pascal,

    Wat is je vriendin er toch heerlijk cool onder. Ik wou dat ik dat kon zeg.
    Ze heeft wel gelijk hoor. Als je te vroeg test en het is negatief dan kun je er nog geen conclusies uit trekken.
    Ik ben ook van plan om zeker tot donderdag te wachten met testen.
    Als ik het volhou tenminsten,

    Vandaag bewust niet veel mee bezig geweest en ook minder klachten. Zou ik mezelf dan toch gek maken?

    Wel weer beroerd geslapen trouwens :( Dat breekt me behoorlijk op inmiddels.

    @missy...er zijn vrouwen die pas heel ver na hun NOD positief testen,hoe dat dan precies kan weet ik ook niet eigenlijk, Goede vraag :)

    Succes voor iedereen die gaat testen :D
     
  5. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Halloo...

    Hier inmiddels dag 45 en nog steeds geen ongi en neg getest vanmorgen..
    Superfrustrerend inmiddels!
     

Deel Deze Pagina