grote cupmaat zwangerschapsbh

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door misstiana, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo,

Wie heeft een idee waar je grote cupmaat voedingsbh te koop is voor weinig geld. ik heb het niet rg breed en als ik dan kijk hoeveel die bh kosten? Mijn andere dochter heb ik ook bosrtvoeding gegeven voor een half jaar en kon ze toen nog kopen bij d ehunkemoller, maar ja die zijn eruit en inmiddesl wel ene maat g nodig.

Gr Gaby

2. hiranthi

hiranthi Actief lid

14 jul 2009
    109
    0
    0
    Eigenaresse illutic WebDesign
    Dan kom je toch uit op de speciaalzaken, ben ik bang. En daar zijn ze inderdaad best prijzig.

Mijn moeder heeft me laatst trouwens een mail doorgestuurd naar een website waar stap voor stap stond uitgelegd hoe je van een normale bh een voedingsbh kunt maken. Ik zal eens kijken waar ik die mail gelaten heb :)

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik ben er ook voor op zoek geweest, maar helaas alleen maar kunnen slagen bij speciaalzaken en daar koste ze 55euro per stuk :(

4. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    toevallig marktplaats al geprobeerd??
    geen idee of het er op staat maar valt te proberen.
    even in een sopje en klaar ben je!
    succes, ik hoop dat je ze vindt.

5. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    Meid, ik ken het probleem.
    Ik heb ze nu allemaal gekocht bij de babyplanet. Rond de 40 50 euro. goedkoper kan ik ze niet vinden.
    succes!

6. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi,

Dat is idd erg lastig te vinden.. en al gauw worden ze dan heel erg prijzig.
    Ik heb nu een sportbh..
    Bij deze sportbh kan ik de bandjes met klittenband verstellen..
    De verkoopster gaf me de tip dat dit erg makkelijk is als ik straks moet voeden omdat ik op die manier zo mijn bh naar beneden kan doen..
    Misschien ook iets voor jou?
    Ze komen van hunkemoller.. zou hem wel iets ruimer nemen zodat je er nog iets in kunt groeien maar de zijn opzich wel erg rekbaar maar wel stevig..
    Deze zijn ook betaalbaar...;)

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik heb er zelf een van anita die is idd vrij prijzig, 50 euro.
    sinds vorige wk heb ik echt een super dinge gevonden voor maar 21,95 is van medela zou zo el eens kijken of ik hem kan vinden op intenrnet. je doet hem overj e hoofd en zit verder als een soort sportbh met zon racerback of hoe je dat precies schrijft. heb een xl en ide rekt vrij groot en vind hem ook nog stuen geven ook. zelf heb ik H en hij zit echt super geen last van me schouders door bandjes bijv.

8. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    bedankt voor de reactie. Heb even op mp gekeken en heb er al eentje gekocht voor weinig. Nog twee met een optie. Gelukkig dicht in d ebuurt en wil ik daar eerst even passen. En dan kan ik er nog ene nemen van medela. Is een goede website.

bedankt, Gaby

9. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Ik heb cupmaat 90F en heb me suf gezocht naar betaalbare voedingsbh's. Het enige wat ik kan vinden in grote maten zijn de anita bh's. Ik snap hier echt niets van, dat er zo weinig is voor zwangere vrouwen.
    Vind het discriminatie! De meeste vrouwen krijgen grote borsten.
    Ik heb gister 1 voedingsbh van het merk Anita gekocht voor €42,95 en 1 sportbh a €15,95 bij de hunkemoller. Alleen die moest ik in maat 95E kopen, want ze hadden geen F cups. Dus hoop dat ie straks nog goed zit.
    Ik wilde eigenlijk 2 voedingsbh's, maar ga toch geen €86,- uitgeven aan 2 bh's. Ik was er echt ff chagereinig van!!

10. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Ik snap je gevoel volkomen. Erg duur en prijzig, waarom mogen wij er niet leuk bij lopen inde zwnagercshap en tijdens de borstvoeding. Ja is onbetaalbaar. heb inmiddesl twee gekocht via marktplaats en was redelijk betaalbaar. De tip van medela ga ik uitzoeken want ja 25 euro is nog een keer te doen. heb er da drie en daar moet ik het dan maar meedoen.

11. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hey meiden erg is het gesteld hier he ik heb zelf normaal omvang 80/85 hangt een beetje van het model af en dan een vette F erachter en als je zwanger bent gaat alles ook nog eens groeien ik weet afentoe ook niet waar ikmoet zoeken voor betaalbare bh's maar best goede ideeen hier .

trouwens nog iets na mijn bevalling wil ik een borstverkleining laten doen want ik ben 10 kilo afgevallen in de hoop dat me borsten toen d'r tijd zouden slinken maar helaas die bleven heb maat 40/42 van broek maat en dan cup F van cup maat dan weten jullie zo ongeveer me postuur haha maar ik heb altijd zo verschrikelijk in me nek en dat trekt soms helemaal door in me armen hebben jullie dat ook zo erg en als je het zou verkleinen naar wat zouden jullie het dan doen een c een d of iets

groetjes en succes met zoeken allemaal

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb dan 'maar' een E en ik draag nu sportbh's van de Hema. Ik was zó blij met mijn nieuwe beugelbh's die ik een paar maanden terug had gekocht (was toen net een paar maanden gestopt met de borstvoeding), maar die gaan sinds een week echt niet meer, mijn borsten deden zo'n pijn...

En voor na de bevalling ga ik voor bh's van Anita en ik ga er toch wel 3 kopen, ivm spruw wil ik ze echt maar 1 dag aan. Jammer dat het zoveel kost...
    Ik heb nog wel oude bh's van Triumph, maar die zijn zo uitgelubberd dat het echt niet meer kan, behalve met erge stuwing dan of een dagje lekker thuis hangen zonder visite ;).En ik heb er nog 1 van Triumph met een kantje, maar ik vrees dat die inmiddels te klein... want die rekt niet echt mee.

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh en Blommeke, ik zou lekker voor een C gaan, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik heb heel lang een C cup gehad en dat vond ik net goed! D vond ik eigenlijk net iets te groot en tja, E nu helemaal, maar ik heb er geen last van dus we laten het maar zo!

14. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Een paar jaar geleden heb ik bij de Prenatal een cup E gekocht. Ze zijn er nog steeds zag ik op de website.

15. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Ja, helaas pas ik die maat e al niet meer, als ik niet zwanger ben ook niet. Zelfs bij prenatal gaan ze maar door tot maat e. ja heel apartm, juist omdat de cupmaat groter wordt zou je zeggen dat ze juist meer grote maten nodig hebben. En ja anita heeft zo big bisness

groetjes

Ik zou voor een c gaan. Is een erg mooie volle maat, waar je alle leuke bh's en kelding in kan kopen en kan dragen.

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    idd tis een regelrechte ramp die dingen hahaha.

@blommeke, snap je helemaal dat is heir ook de planning heb dus ook broekmaat 42 en dus cup H hier wil ik eerst nog wat afvallen straks na detijd en dan als ik op me wensgewicht zit ook laten verkleinen ik denk dat ik naar een D ga ook omdat daartegenwoordig ook veel leuks in te krijgen is en het is dan niet zon grote schok van H naar C lijkt me wat te grote stap hihi. kan nu dus ook nauwelijks shritjes kopen moet alles in maat 52 of hoger anders passen ze ern iet in een ramp sdus.

17. Sannah

Sannah Lid

27 apr 2009
    92
    0
    0
    TO, zie dat je uit Kampen komt? Ik heb mijn BH's gekocht bij de lactatiekundige in Harderwijk.... ze hebben goed advies, smeren je niet aan wat niet nodig is en de prijs... moet bekennen dat ik niet goed ben in dat onthouden. Ik vond het zelf niet heel erg duur, 't was geen 25 euro, maar ook niet heel duur vond ik dus. Hoewel wij het ook niet breed hebben, vond ik dit wel nodig. Je kunt ook nu al voedingsbh's doen (als je tenminste BV wilt gaan geven) dan heb je er na de bevalling ook gewoon wat aan. Ik loop al maanden met een voedingsbh en die zit heeeerlijk!
    Mag je hier links plaatsen? Als 'ie verwijderd wordt, stuur je me maar een prive berichtje als je de link wil hebben: Borstvoeding Noordwest Veluwe Voorlichting, advies & begeleiding bij borstvoeding
    Succes!!

18. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    ja indd de chok als het er af is hahaha maar ik ga denk indd voor een C dan kun je indd gewoon weer leuk shirtjes aan dat gedoe altijd als er een printje op staat of zo is soms geen gezicht :$hahaha

19. Geekess

Geekess Actief lid

13 mei 2009
    185
    0
    0
    Den Haag
    Niet alleen Anita heeft grote cups, ik vind zelf de Cariwells voor mijn cup G erg fijn (wel scherpe randjes, maar minder dan Anita).
    Ik blijf het raar vinden dat er zo weinig goede zwangerschaps/borstvoedingsbh's zijn in grote maten. De gemiddelde nederlandse cupmaat is grote C (niet-zwanger), tijdens zwangerschap wordt dat toch echt flink groter. Hoe komen fabrikanten er dan op om bijna alleen cup C/D aan te bieden?

Deel Deze Pagina