Hallo dames... Ik heb net 1e IUI gehad woensdag voor ons 1e Bby.. De dag erna voelde ik me tot en met vaandag heel opgeblazen en winderig..me buik knorde van alle kanten.. Nou sinds vanavond voel ik me zwakjes en naar..ik heb een raar gevoel in me buik aan de rechterkant..tis niet echt pijnlijk .. Maar t voelt gewoon raar.. Net kleine krampjes die niet genoeg pijnprikkels geeft aan me hersenen.. Ik word er gek van want ik weet niet wat ik er mee moet.. T voelt gwn OFF.. In de verte voelt t ook net alsof ik hoofdpijn heb.. En heel zwak.. Ik wil gwn alleen hangen.. Iemand ervaring? Of snap je wat ik bedoel.. Tips misschien?? Alvast Bedankt. Groetjes mevfouwtje wachtbank met een naar gevoel.
Heb je Pregnyl gespoten? Want daar krijg je zwangerschapssymptomen van namelijk. In Pregnyl zit namelijk HCG. Bovendien kun je nevernooitniet zo snel na IUI/eisprong last krijgen van zwangerschapskwaaltjes als je geen Pregnyl hebt gespoten. Het hopelijk bevruchte eitje (want dat is ook altijd maar afwachten) moet zich eerst nog innestelen . Dat vindt 5 tot 10 dagen na eisprong pas plaats. Vanaf innesteling maak je pas HCG aan en pas dan kun je eventueel last krijgen van symptomen. Jouw kwaaltjes komen dus van de Pregnyl of van Progesteron wat je standaard na eisprong aanmaakt. Hoop dat je op je testdatum positief mag testen. Als je Pregnyl hebt gebruikt, zou ik niet te vroeg testen. Pregnyl kan zorgen voor valspositieve testen namelijk.