was dat de innestelling?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Tijgertje1991, 3 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo lieve meiden,

Mijn vriend en ik hebben op 29 oktober geklust, mijn cyclus is niet altijd even precies, maar uitgaande van 28 dagen was dat de dag van mijn eisprong.
    Nu kreeg ik gisteravond toen ik in bed lag opeens ontzettende buikpijn alsof ik ongesteld moest worden. Dit gevoel heb ik vanmorgen ook gevoelt en net paar min geleden, alleen dan niet zo erg en t was na paar minuutjes weer over. Ik heb even de calculator van ZP erbij gepakt en mijn innesteling zou 3 nov moeten zijn, vandaag dus! Kan het zijn dat die pijn daar van komt? Of is dat toevallig? Ik hoor graag jullie ervaring en/of mening!

2. hoi hoi,

ja dat zou heel goed kunnen hoor. ik had ook die pijntjes :-D

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het zou ook nog heel goed je eisprong kunnen zijn.
    Hoe weet je zo zeker dat je eispring 29 oktober was?
    Heb je ovutestjes gebruikt?
    Of ben je van een calculator van internet uitgegaan? Zo'n calculator gaat uit van gemiddelden en kan niet in jouw lichaam kijken. Het grote gevaar daarvan is dar je op de verkeerde momenten klust!

Het heeft allemaal met je luteale fase (fase tussen eisprong en ongi) te maken. Deze is normaal als die tussen de 10 en 18 dagen ligt.En verschilt vaak van maand tot maand en van vrouw tot vrouw.

Gebaseerd op een cyclus van 28 dagen kan je eisprong dus plaatsvinden vanaf dag 10 tot en met dag 18!

Al hoop ik voor jou natuurlijk dat het wel een innesteling was, alhoewel de meeste vrouwen daar niks van merken.

4. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey bedankt voor de reacties :)
    Ja ik heb het idd gebaseerd op de calculator. Mn vriend en ik zijn nog maar net begonnen en hij moet nog erg wennen aan het idee. Vandaar dat we t nog beetje aan moeder natuur over laten.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dan kun je dus het beste even het gezellig maken in bed vanaf dag 10 tot en met 18 van je cyclus. Hoeft niet elke dag, want dan ligt er weer zo'n druk op.

Maar ik hoop dat dat niet nodig is en dat je nu gewoon al zwanger bent!

6. Om de dag is het beste, dan heb je t meest actieve zaad... Zeggen ze haha.

Deel Deze Pagina