Langdurig bloeden bij menstruatie

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mummy2b, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummy2b

mummy2b Lid

27 nov 2008
    67
    0
    0
    #1 mummy2b, 17 nov 2010
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
    Sinds mijn zoontje elf maanden is, is mijn mensturatie terug. Deze ging echter in drie maanden van acht dagen bloeden naar veertien dagen. En dan heb ik ook nog last van spotting tussendoor. Dit duurt nu al acht maanden.

Ik ben hiervoor naar mijn huisarts geweest een maand geleden, en deze zegt dat ik moet stoppen met borstvoeding. Dan kan ik van hem een kuurtje krijgen dat normaal gebruikt wordt bij het wegblijven van de menstruatie. Reden om te stoppen met borstvoeding is dat die kuur niet mag als je borstvoeding geeft. Huisarts zei óók dat mijn verstoorde cyclus kan komen door de borstvoeding. Hij stuurde me iig naar huis met de mededeling dat hij niets voor me kan doen en dat ik weer terug kan komen wanneer ik gestopt ben met voeden.

Mijn zoontje krijgt nog 2 voedingen per dag, 's ochtends en 's avonds. De problemen met m'n menstruatie bestonden al voor m'n zwangerschap, alleen minder erg (10 dgn bloeden, vrijwel nooit spotting). Dat is voor mij trouwens ook een reden om niet voor de kuur die mijn huisarts wil geven te stoppen met borstvoeding. Als m'n zwangerschap de boel niet gereset heeft, zal zo'n kuurtje dat waarschijnlijk ook niet doen. Daarnaast zou borstvoeding de menstruatie toch moeten minderen?

Heeft iemand hier ervaring met soortgelijke problemen? Tips voor homeopatische middeltjes of andere dingen die ik kan proberen zijn ook welkom. Ik weet het even niet meer.

Deel Deze Pagina