Hallo dames Wie heeft een borstontst. gehad? En wat waren de symptomem? Ik h3b sinds vanochtend steken/pijn aan mn linkerborst. Straalt ook uit nasr mn rug en oksel
Helaas ervaring. Alweer 12 jaar geleden. Wat ik nog weet: Pijn, harde plekken, roodheid, koorts en een 'ziek'gevoel.
Heb je nog andere symptomen? Volgens mij is er bij een borstontsteking (vrijwel) altijd sprake van verhoging of koorts. Wellicht is het een verstopt melkkanaaltje. Met enkele voorzorgsmaatregelen kun je voorkomen dat het een boorstontsteking wordt. Handige link: https://www.lalecheleague.nl/borstvoeding-abc/artikel/33-borstontsteking-verstopping
Oh get! Bij mij was het een harde schijf (bult) mijn borst werd op die plek rood en ik kreeg hoge koorts en veel rillen. Veel gemasseerd onder de douche om het ''weg te masseren'' en paracetemol genomen en veel aangelegd. Toen was het over. Daarna nog een keer gehad en voor die ab gekregen..
Ik heb het net achter de rug. Het begint zoals jij omschrijft. Daarna pijnlijke plek, koorts, ziek (griep) gevoel, last van rug (tussen schouderbladen), steken in borst, moe, warme rode borst (vooral op pijnlijke plek) moeilijkere toeschietreflex van de pijn.