Wij waren zwanger, het was niet geplant maar heel erg welkom. Zelf had ik van alle symptomen last en behoorlijk, maar er verder niks achter gedacht, ook de rest van onze omgeving niet. Mijn schoonouders vonde/dachten dat ik me aanstelde (zeiden ze achteraf). Maar toen, mijn man en ik zouden trouwen op maandag 24 september alleen de dag verliep anders: Die zaterdag had ik last van me buik steeds, en later kwam er iets bloedverlies bij, de volgende dag was het weg. Ik had die middag griep en koorts 39,6. Het ging opzich Tot het 3uur in de nacht was. Ik wist niet hoe ik moest liggen of iets, onder de douche gestapt hielp niks. Toch na doktetdienst en daar doorverwezen naar het ziekenhuis. Te horen krijgen dat je één miskraam hebt. Die week moest ik weer heen omdat ik koorts bleef houden, had er één virus bij, moest één currentatie hebben. Daarna ging het goed, maand later begon me cyclus weer. Mijn man en ik trouwens op 5 november. De maand daarna geen gewoon cyclus, maar niks bij gedacht. Nu blijkt het dat we alweer 20week zwanger zijn, bij deze zwangerschap heb ik haast geen klachten, vandaar dat we er laat achter kwamen. Nu druk op zoek naar namen voor meisje en jongen.
Wat heftig van je mk en dat daardoor de bruiloft moest worden uitgesteld. Gefeliciteerd met je zwangerschap
gefeliciteerd!wat een verassing zeg! ik vind lukas mooi en viktor en casper en voor een meisje jasmien en lena en roos