Symptomen corona bij peuter

Discussie in 'Corona forum' gestart door Nummer4, 3 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekieboe

    Kiekieboe Fanatiek lid

    28 jul 2017
    1.724
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Ik hoop dat t inmiddels beter gaat..

    Wij hebben alle 4 corona gehad in februari. Man had koorts en hoest. Ik had koorts, enorme spierpijn (dit was echt HEL), hele erge hoest, diarree, geen eetlust. Onze kinderen hadden alle 2 koorts, hoesten, loopneus, diarree. De oudste had ook hele erge spierpijn, ze kon niet liggen, niet staan, niet zitten, ze wou niet aangeraakt worden. De jongste liep gewoon rond, at en dronk normaal. De oudste wou niets eten. T was echt heftig. Ik had zelf zo een spierpijn, dat ik ervan moest huilen. Niets hielp. Ik vond t zo zielig voor de kinderen. Na een week waren we weer de oude.

    De oudste heeft 3 weken geleden waterpokken gehad. T begon met een loopneus, hoesten en waterige ogen. Nu heeft de jongste waterpokken, maar zij heeft verder geen klachten gehad.

    Beterschap!
     
    Nummer4 vindt dit leuk.
  2. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.898
    5.584
    113
    Vrouw
    Dank je voor je uitgebreide antwoord. Wat ontzettend naar dat jullie er zo'n last van hebben gehad!

    Hier lijkt het weer voorbij te gaan, de middelste werd een dag later verkouden maar de jongste knapte al snel weer op. Mijn man begon gisteren, ik vandaag, zal waarschijnlijk inderdaad een onschuldig virusje zijn.

    Geen vlekjes gespot bij de jongste trouwens.
     

Deel Deze Pagina