Concert frankrijk 24 juli

Discussion in 'Gezondheid algemeen' started by siriel, May 24, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. siriel

siriel VIP lid

Nov 15, 2010
    5,123
    2,957
    113
    Female
    Wie weet dit, misschien iemand die in Frankrijk woont en de exacte regels kent.
    Ik heb voor mijn dochter 2 concertkaarten gekocht bij ticketmaster (frankrijk) voor een concert van lady gaga. Hotel geboekt etc. De kaarten heeft ze nog niet ontvangen, zou via de post gaan. Na anderhalve week had ze ze nog niet, staan wel in haar account. Maar toen liepen de corona besmettingen op, en stond er bij het betreffende concert dat het geannuleerd werd.
    Ik heb hotel afgezegd, dat koste niets gelukkig. En ik dacht ik wacht voorlopig even rustig af hoe het gaat met terugbetaling, of er komt misschien een andere data.
    Maar nu zie ik dat je ineens gewoon nog kaarten kan bestellen voor het concert. Er staat niet meer bij dat het geannuleerd iso_O
    Via facebook en mail krijg ik 0,0 reactie, alleen maar doorverwijzingen naar andere sites.
    Het concert is op 24 juli, maar op de site van bijvoorbeeld frankrijk.nl lees ik het volgende:

Alle evenementen met meer dan 5.000 personen zijn verboden tot september. Het is nog niet duidelijk wat dat betekent voor de Tour de France, die 29 augustus zou beginnen.

Ik mag toch aannemen dat dit concert niet doorgaat? Iemand een idee?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Wat apart inderdaad. Ik ben ook even gaan kijken online maar ik kan niks vinden. Ook niet op lady gaga haar site.

3. siriel

siriel VIP lid

Nov 15, 2010
    5,123
    2,957
    113
    Female
    Nee klopt, heel gek is dat. Ik twijfel nu ook heel erg of ik het hotel weer moet gaan boeken. Maar aan de andere kant... Mijn dochter zei zelf ook al dat ze het in deze situatie helemaal niet fijn vindt om in een volle concertzaal te gaan staan.
    Kan me zelf niet voorstellen dat het doorgaat, maar zo gek dat het niet meer geannuleerd staat :cool:

4. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Ik had wat anders via ticketmaster in Frankrijk, maar ik kreeg het volledig retour gestort. Duurde wel een eeuwigheid voor mijn gevoel. Ruim 660 euro :| Maar dat was net VOOR Covid kwam, mss dat het nu gewoon doorgaat? Ik kreeg binnen 2 dgn iedere keer antwoord van ticketmaster. Anders evt via ticketswap aanbieden? Of informeren bij je reisverzekering?

5. siriel

siriel VIP lid

Nov 15, 2010
    5,123
    2,957
    113
    Female
    Ze heeft sowieso een annuleringsverzekering, dus wat dat betreft gedekt. Maar ik vind het zo gek dat het niet duidelijk is.
    En ook weet ik niet of dat nieuws op waarheid berust, dat evenementen met meer dan 5000 mensen verboden zijn want dan gaat dit natuurlijk ook niet door.
    Fijn dat je je geld teruggekregen hebt.
    Op de facebook van ticketmaster frankrijk lees ik veel negatieve berichten van mensen die ook geen contact krijgen etc. Maar misschien is het nu ook helemaal gesloten, en werken er mensen thuis, en lopen ze gigantisch achter. Geen idee.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    #6 bosi333, May 25, 2020
    Last edited: May 25, 2020
    Ik vind het vooral niet netjes dat de artiest er zelf ook geen duidelijkheid over geeft. Onze dochter zou kaarten kopen van BTS voor juni. Maar die groep heeft heel snel al duidelijkheid gegeven en afgezegd. De kaarten waren nog niet eens verkocht. Ook al hun andere concerten afgelast.

7. Felice

Felice VIP lid

Apr 22, 2009
    7,495
    8,417
    113
    Daar zou ik de voorwaarden wel even goed op nakijken, ik denk niet dat alle annuleringsverzekeringen uitkeren ivm pandemie?

En OT, zou toch heel raar zijn als het wel door zou gaan? Erg vervelend dat je geen reacties krijgt.

8. siriel

siriel VIP lid

Nov 15, 2010
    5,123
    2,957
    113
    Female
    Zo hoort het ook, even duidelijk communiceren, vind het ook heel gek dit.

9. siriel

siriel VIP lid

Nov 15, 2010
    5,123
    2,957
    113
    Female
    Wat mij er nog van bij staat was is het wel gedekt. Maar ga het nakijken. Eigenlijk ook niet belangrijk. Vervelend dat ze niet weet of het sowieso afgelast is en verschoven wordt oid. Maargoed we wachten af..

Share This Page